Peraduan Rexona Freshmoves 2018


Peraduan Rexona Freshmoves 2018 ini sesuai disertai oleh pengguna produk deodoren Rexona dan pengguna Spray Rexona Deodoran .

Dengan pembelian Pek Promosi berkembar REXONA, anda boleh hantarkan penyertaan dalam peraduan ini. Penyertaan dalam peraduan ini boleh dihantar menggunakan aplikasi WhatApps dan juga menggunakan SMS.

Contoh Pek Promosi Berkembar Rexona – sumber

Dalam peraduan ini terdapat 1 Hadiah Utama (kereta Volkwagen Polo), 20x Hadiah Kedua (telefon bimbit Samsung Galaxy Note8 dengan pembesar suara tanpa wayar Samsung) dan 50x Hadiah Mingguan.

Lima puluh (50) hadiah mingguan seperti berikut:

  • Tier 1: Tiga (3) Bose Soundlink Revolve Speakers
  • Tier 2: Tujuh (7) Bose Soundsport Wireless Headphone
  • Tier 3: Empat puluh (40) langganan percuma Spotify Premium selama 12 bulan

Kepada pemenang hadiah mingguan yang memenangi langganan percuma Spotify Premium (langgan Muat Turun Muzik), eMenang ingin menasihatkan anda, nanti pilihlah lagu elok-elok yang bukannya haram didengar. Sekadar peringatanlahkan sebab eMenang tolong promote peraduan ni, risau pulak nanti dapat dosa kalau ada orang pilih lagu yang tak elok.

Untuk pemenang hadiah Mingguan, pemenang dipilih menerusi kaedah no. siri yang dibahagi.Kiranya lebih kurang macam lucky draw lah jugak.

Dalam terma & syarat tulis macam ni.

Peserta mingguan yang telah disenarai pendek akan dikehendaki menjawab satu (1) soalan peraduan melalui telefon. Setiap Peserta Mingguan yang disenarai pendek mesti menjawab satu (1) soalan dengan betul untuk memenangi hadiah peraduan.

Ini pula kaedah pemilihan Untuk hadiah UTAMA dan Hadiah Kedua. Caranya lebih kurang sama dengan cara pemilihan hadiah mingguan iaitu kaedah no. bersiri yang dibahagi.

Cuma daripada 21 peserta yang disenarai pendek tadi,  peserta yang dengan jumlah paling banyak nombor bersiri  yang sah akan dipilih sebagai pemenang hadiah UTAMA (Volkswagen Polo).

Kiranya daripada kalangan 21 peserta tersebut, sesiapa yang hantar banyak penyertaan daripada kalangan meraka akan memeangi hadiah Utama tu.

Dalam terma & syarat Tulis Macam ni.

Peserta yang telah disenarai pendek akan dikehendaki menjawab satu (1) soalan peraduan melalui telefon. Setiap Peserta  yang disenarai pendek mesti menjawab satu (1) soalan dengan betul untuk memenangi hadiah peraduan.

Jadi kalau anda ada beli pek Promosi Berkembar Rexona tu dalam tempoh Peraduan, bolehlah hantarkan penyertaan dalam peraduan ini.

Nasihat dari eMenang: Jangan beli semata-mata untuk sertai peraduan sebab nanti kalau tak menang hadiah mesti kecewa selain membazir duit. Beli jika anda memang nak guna atau ada keperluan untuk beli sahaja.

Tempoh Peraduan: 1 Mac 2018, 12:00am dan berakhir pada 30 April 2018, 11:59pm

Cara

MEKANISME PERADUAN

Untuk menyertai Peraduanini dan agar berpeluang memenanginya, semuaPeserta hendaklah:

a) Membeli mana-mana Pek Promosi Berkembar Rexona dalam satu resit dari kedai-kedai ataupun kedai online terlibat dan menyimpan resit asal (“Bukti Pembelian”).
b) Cari Kod Unik yang terdapat di dalam Pek Promosi Berkembar Rexona
c) Jawab soal berikut dengan “Benar” atau “Palsu”
Adakah Rexona ingin memberi anda kesegaran sepanjang hari?

d) ) WhatsApp/SMS yang berikut ke nombor 011-10166983

REXONA<space>KOD UNIK<space>JAWAPANe) Setiap penyertaan akan diberi nombor serial berdasarkan Bukti Pembelian yang berikut:

  • a. 1 nombor siri untuk setiap pembelian Pek Promosi Berkembar Rexona Deodoran Bebola 50mlx2
  • b. 2 nombor siri untuk setiap pembelian Pek Promosi Berkembar Rexona Deodoran Penyembur 150mlx2

Hadiah

Hadiah Pertama
Satu (1) x kereta Volkswagen Polo 1.6cc dengan baucer sistem audio kereta berjumlah lebih dari RM82,500

Sebanyak satu (1) hadiah untuk kategori Hadiah Utama.

  • Satu (1) pemenang x Volkswagen Polo 1.6cc dengan GST;
  • Hadiah yang diberi tidak termasuk cukai jalan, pendaftaran kenderaan dengan Jabatan
  • Pengangkutan Jalan (JPJ) Malaysia, ansuran, penyelenggaraan, aksesori, dan kos tambahan;
  • Penganjur berhak untuk tukar spesifikasi and warna hadiah. Spesifikasi kereta mungkin berlainan dengan warna sebenar / imej yang dipaparkan di dalam bahan-bahan promosi Peraduan ini
  • Waranti dan servis kenderaan adalah tertakluk kepada terma & syarat Wearnes Automotive Sdn. Bhd. (Pemenang akan mengisi butiran peribadi, borang K1, dan borang-borang yang berkaitan)

Hadiah Kedua
Dua puluh (20) x telefon bimbit Samsung Galaxy Note8 dengan pembesar suara tanpa wayar Samsung

Hadiah Mingguan
Lima puluh (50) hadiah mingguan seperti berikut:

  • Tier 1: Tiga (3) Bose Soundlink Revolve Speakers
  • Tier 2: Tujuh (7) Bose Soundsport Wireless Headphone
  • Tier 3: Empat puluh (40) langganan percuma Spotify Premium selama 12 bulan

Setiap Pemenang yang terpilih hanya berhak memenangi satu (1) Hadiah Pertama atau Kedua dan satu (1) Hadiah Mingguan.

Terma & Syarat

Terma & Syarat 
Sila baca Terma-terma dan Syarat-syarat ini dengan teliti sebelum anda menyertai Peraduan ini. Dengan menyertai Peraduan ini, anda dianggap telah menerima Terma-terma dan Syarat-syarat ini dan bahawa anda bersetuju mematuhinya. Jika anda tidak menyetujui terma-terma dan syarat-syarat ini, anda tidak harus menyertai Peraduan ini. Penganjur berhak meminda Terma-terma dan Syarat-syarat pada bila-bila masa tanpa notis terdahulu.

MAKLUMAT PERADUAN

Peraduan Rexona Freshmoves 2018 (“Peraduan”) inidianjurkan oleh Unilever (Malaysia) Holdings Sdn Bhd (No. Syarikat 1532-V) (“Penganjur”). Peraduan bermula pada 1 Mac 2018, 12:00am dan berakhir pada 30 April 2018, 11:59pm (“Tempoh Peraduan”). Penyertaan yang diterima di luar Tempoh Peraduan tidak layak menyertai Peraduan.

Penganjur berhak mengubah, melanjutkan, menggantung atau menamatkan Peraduan menurut budi bicara tunggalnya atau jika Penganjur tidak menerima bilangan penyertaan layak yang cukup atau jika Peraduan tidak dapat diteruskan atas apa jua sebab. Penamatan atau penggantungan tersebut tidak akan membangkitkan apa-apa tuntutan oleh Peserta. Sekiranya terdapat apa-apa perkara yang tidak konsisten atau percanggahan, Terma-terma dan Syarat-syarat Peraduan dalam versi Bahasa Inggeris akan diutamakan.

KELAYAKAN
1. Peraduan ini terbuka kepada semua warganegara Malaysia yang menetap Malaysia dan berumur 18 tahun dan ke atas (pada tarikh penyertaan dalam peraduan ini) dengan Kad Pengenalan Malaysia yang sah.Sekiranya Peserta berumur di bawah 18 tahun pada tarikh penyertaan, Peserta dikehendaki mendapatkan kebenaran bertulis daripada ibu bapa/penjaganya sebelum menyertai Peraduanini dan apabila diminta oleh Penganjur, hendaklah mengemukakan kebenaran tersebut.Pekerja, pemegang saham, pegawai, pengarah, agen,pengedar dan wakil Penganjur dan setiap daripada syarikat induk, ahli gabungan, bahagian, anak syarikat, agen, wakil dan agensi pengiklanan mereka masing-masing, bersama-sama dengan ahli keluarga terdekat (tidak kira di mana mereka tinggal) dan mereka yang tinggal di kediaman yang sama dengan orang tersebut (sama ada mempunyai kaitan persaudaraan atau tidak), tidak layak menyertai Peraduan.

2. Peserta dikehendaki membeli mana-mana Pek Promosi Berkembar Rexona (deodoran bebola atau penyembur)dan menyimpan resit asal (“Bukti Pembelian”) agar berpeluang memenangi Peraduan. Penganjur boleh meminta Peserta mengemukakan Bukti Pembelian untuk penebusan hadiah sekiranya peserta dipilih sebagai pemenang.

3. Penganjur berhak untuk menyingkirkan mana-mana Pesertayang tidak mematuhi apa-apa Terma dan Syarat Peraduanini atau jika Penganjur berpendapat bahawa Pesertagagal memenuhi apa-apa kriteria penyertaan Penganjur.

MEKANISME PERADUAN
4. Untuk menyertai Peraduanini dan agar berpeluang memenanginya, semuaPeserta hendaklah:

a) Membeli mana-mana Pek Promosi Berkembar Rexona dalam satu resit dari kedai-kedai ataupun kedai online terlibat dan menyimpan resit asal (“Bukti Pembelian”).
b) Cari Kod Unik yang terdapat di dalam Pek Promosi Berkembar Rexona
c) Jawab soal berikut dengan “Benar” atau “Palsu”
Adakah Rexona ingin memberi anda kesegaran sepanjang hari?

d) WhatsApp/SMS yang berikut ke nombor 011-10166983
REXONAKOD UNIKJAWAPAN

e) Setiap penyertaan akan diberi nombor serial berdasarkan Bukti Pembelian yang berikut:
a. 1 nombor siri untuk setiap pembelian Pek Promosi Berkembar Rexona Deodoran Bebola 50mlx2
b. 2 nombor siri untuk setiap pembelian Pek Promosi Berkembar Rexona Deodoran Penyembur 150mlx2

5. Pembelian lebih akan menambah peluang anda untuk memenangi Peraduan.Pemenang akan dipilih berdasarkan perkara berikut:

1.Penyertaan pertandingan yang lengkap, dengan jawapan yang betul danBukti Pembelian yang sah akan dianggap sebagai penyertaan yang sah.

2.Bagi pemilihan pemenang (mingguan), jumlah nombor siri mingguan (sah) akan dibahagikandengan jumlah hadiah mingguan yang diperuntukkan untuk pertandingan ini, iaitu LIMA PULUH (50).

Pemilihan senarai pendek pemenang mingguan: jumlah hadiah yang diperuntukkan untuk hadiah mingguan adalah LIMA PULUH (50), jumlah nombor siri yang sah akan dibahagikan dengan LIMA PULUH (50) untuk menentukan nombor siri yang berjaya. Sebagai contoh, jika jumlah nombor siri mingguan (sah) adalah 1400, ini akan dibahagikan dengan 50. Peserta dengan nombor siri dalam gandaan 28, seperti nombor siri ke-28, ke-56, ke-84, ke-112, dan sebagainya, akan disenarai pendek sebagai pemenang peraduan mingguan.

3. Jika jumlah (selepas dibahagi) membawa kepada nombor perpuluhan, nombor tersebut akan dibundarkan (jumlah bulat yang lebih rendah) untuk memilih senarai pendek pemenang pertandingan mingguan.

Sebagai contoh, jika jumlah nombor siri mingguan (sah) adalah 1660, maka 1660 akan dibahagikan dengan 50 untuk mendapatkan gandaan 33.2, yang akan dibundarkan kepada 33. Oleh itu, Peserta dengan nombor bersiri dalam gandaan 33, seperti nombor siri ke-33, ke- 66, ke-99, nombor ke-132, dan lain-lain, akan disenarai pendek sebagai pemenang peraduan mingguan.

Bagi pemilihan pemenang Hadiah Utama / Kedua, jumlah nombor bersiri (sah) akan dibahagikan dengan jumlah hadiah utama yang diperuntukkan untuk pertandingan ini, iaitu DUA PULUH SATU (21).

4.Senarai pendek dan pemilihan pemenang Hadiah Utama dan Kedua contoh: jumlah nombor bersiri (sah) yang dihasilkan sepanjang tempoh peraduan adalah 16800, ini akan dibahagikan dengan 21.

Peserta dengan nombor bersiri dalam gandaan 800, seperti nombor siri ke-800, ke-1600, nombor siri ke-2400, dan lain-lain akan disenarai pendek sebagai pemenang hadiah utama. Pemenang Hadiah Utama Volkswagen Polo 1.6cc akan dipilih berdasarkan (pemenang hadiah utama yang disenarai pendek dengan) jumlah paling banyak nombor bersiri yang sah di antara dua puluh satu (21) pemenang hadiah utama yang disenarai pendek.

5.Peserta yang telah disenarai pendek akan dikehendaki menjawab satu (1) soalan peraduan melalui telefon. Setiap Peserta yang disenarai pendek mesti menjawab satu (1) soalan dengan betul untuk memenangi hadiah peraduan. Penganjur akan menghubungi Peserta yang disenarai pendek melalui butiran hubungan yang diberikan (semasa penyertaan). Peserta digalakkan untuk mengekalkan nombor hubungan mereka. Sekiranya Peserta gagal memberikan jawapan yang betul kepada soalan tersebut, Penganjur berhak untuk membatalkan kelayakan Peserta dan menarik balik hadiah tersebut, dan Peserta seterusnya akan dipilih mengikut budi bicara Pihak Penganjur. Sekiranya peserta memberikan jawapan yang betul, dia akan dipilih sebagai pemenang Peraduan ini

6. Penyertaan peraduan dengan butiran yang tidak lengkap dan kod unik (Bukti Pembelian) yang pudar, diganggu atau rosak akan dianggap sebagai tidak sah.

HADIAH & PENEBUSAN

Hadiah Pertama
Satu (1) x kereta Volkswagen Polo 1.6cc dengan baucer sistem audio kereta berjumlah lebih dari RM82,500

Sebanyak satu (1) hadiah untuk kategori Hadiah Utama.

  • Satu (1) pemenang x Volkswagen Polo 1.6cc dengan GST;
  • Hadiah yang diberi tidak termasuk cukai jalan, pendaftaran kenderaan dengan Jabatan
  • Pengangkutan Jalan (JPJ) Malaysia, ansuran, penyelenggaraan, aksesori, dan kos tambahan;
  • Penganjur berhak untuk tukar spesifikasi and warna hadiah. Spesifikasi kereta mungkin berlainan dengan warna sebenar / imej yang dipaparkan di dalam bahan-bahan promosi Peraduan ini
  • Waranti dan servis kenderaan adalah tertakluk kepada terma & syarat Wearnes Automotive Sdn. Bhd. (Pemenang akan mengisi butiran peribadi, borang K1, dan borang-borang yang berkaitan)

Hadiah Kedua
Dua puluh (20) x telefon bimbit Samsung Galaxy Note8 dengan pembesar suara tanpa wayar Samsung

Hadiah Mingguan
Lima puluh (50) hadiah mingguan seperti berikut:

  • Tier 1: Tiga (3) Bose Soundlink Revolve Speakers
  • Tier 2: Tujuh (7) Bose Soundsport Wireless Headphone
  • Tier 3: Empat puluh (40) langganan percuma Spotify Premium selama 12 bulan

Setiap Pemenang yang terpilih hanya berhak memenangi satu (1) Hadiah Pertama atau Kedua dan satu (1) Hadiah Mingguan.

7. Semua hadiah diberikan atas dasar “seadanya” dan sama sekali tidak boleh dipindahkan, tidak boleh ditukar dan tidak boleh ditunaikan.

8. Sekiranya seri, hadiah akan diberikan kepada Peserta yang penyertaannya diterima lebih awal.

9. Semua keputusan hakim adalah muktamad dan sebarang surat-menyurat, rayuan atau soalan tidak akan dilayan.

10. Peserta dikehendaki mengemukakan Bukti Identiti semasa atau sebelum penebusan hadiah bagi tujuan penentusahan. Bukti Identiti yang diterima oleh Penganjur adalah dalam bentuk berikut sahaja: Kad Pengenalan/Pasport/Lesen Memandu Malaysia yang sah. Kegagalan untuk mengemukakan apa-apa Bukti Identiti memberikan hak kepada Penganjur untuk menyingkirkan Peserta/Pemenang.

11. Penganjur akan menghubungi Pemenang melalui butir-butir hubungan atau alamat e-mel yang diberikan semasa proses penghantaran penyertaan. Peserta digalakkan supaya memastikan nombor hubungan mereka adalah aktif, dan untuk sering menyemak akaun e-mel mereka.

12. Sekiranya Peserta tidak dapat dihubungi selepas tiga (3) percubaan selama tiga (3) hari berturut-turut,atau jika berjaya dihubungi, memilih untuk tidak menerima hadiah, Penganjur berhak membatalkan kelayakan Peserta dan menarik balik hadiah, atau Peserta seterusnya yang layak boleh dipilih menurut budi bicara Penganjur.

13. Semua Pemenang hendaklah menuntut hadiah mereka dalam masa tiga puluh(30) hari selepas dimaklumkan oleh Penganjur. Sekiranya Pemenanggagal menuntut hadiah mereka atau gagal mencalonkan wakil dalam tempoh masa yang diperuntukkan, Penganjur berhak menarik balik hadiah atau memberikan hadiah kepada Peserta/Pemenang lain.

14. Pemenang yang memerlukan wakil untuk menuntut hadiah mereka bagi pihak mereka hendaklah memastikan bahawa wakil mengemukakan surat kebenaran yang ditandatangani oleh Pemenang, sesalinan Bukti Identiti Pemenang, dan Bukti Identiti wakil.

15. Penganjur tidak menjamin ketersediaan hadiah dan Penganjur mempunyai budi bicara tunggal dan mutlak untuk menggantikan sebarang hadiah dengan apa-apa hadiah lain yang serupa nilainya seperti yang ditentukan oleh Penganjur, agennya atau penajanya.

16. Semua Hadiah yang diberikan oleh Penganjur dan/atau penaja adalah atas dasar “seadanya” dan diterima oleh Peserta tanpa apa-apa jenis waranti atau jaminan, sama ada nyata atau tersirat. Jika diminta oleh Penganjur, Peserta hendaklah menyempurnakan suratikatan pelepasan dan tanggung rugi dalam bentuk yang ditetapkan oleh Penganjur.

HAK PENGANJUR
17. Peserta bersetuju bahawa semua bahan yang diserahkan oleh Peserta untuk Peraduan ini menjadi kepunyaan Penganjur. Jika berkenaan, hakcipta dan semua hak harta intelek (termasuk hak moral) yang wujud dalam semua bahan termasuk tetapi tidak terhad kepada bahan digital atau bukan digital (contohnya: video dan imej), akan menjadi kepunyaan Penganjur setelah diserahkan.

18. Penganjur berhak menerbitkan dan menggunakan nama, gambar, imej, rakaman audio dan/atau video yang diserahkan oleh Peserta/Pemenang atau terhadap Peserta/Pemenang bagi tujuan pengiklanan, pemasaran, publisiti dan/atau apa-apa tujuan lain, tanpa sebarang notis terdahulu atau pampasan kepada Peserta/Pemenang. Pemenang tidak berhak menuntut pemilikan atau bentuk pampasan lain terhadap bahan tersebut.

19. Sebagai balasan bagi Penganjur menawarkan peluang kepada Peserta untuk menyertai Peraduan, Peserta dengan ini secara tak bersyarat dan dengan tak boleh batal menyetujui dan membenarkan perkara berikut:

  • Penganjur dibenarkan menggunakan nama, imej, suara dan/atau gambaran yang serupa dengan Peserta bagi tujuan penyuntingan, pengiklanan, promosi, pemasaran dan/atau tujuan lain tanpa notis lanjut atau pampasan.
  • Jika dikehendaki oleh Penganjur, Peserta hendaklah dengan sukarela menghadiri penerbitan, rakaman atau publisiti mengenai Peraduan bagi sebarang tempoh yang akan dimaklumkan oleh Penganjur (termasuk tetapi tidak terhad kepada wawancara yang dirakamkan atau tidak dirakamkan, pengambilan foto pegun, rakaman audio dan/atau visual bagi penggunaan promosi dan publisiti (secara kolektif “Rakaman”).Semua kos kehadiran dan penyertaan Peserta hendaklah ditanggung semata-mata oleh Peserta dan Penganjur tidak bertanggungjawab membayar balik apa-apa kos, perbelanjaan, gaji atau pampasan kepada Peserta.
  • Penganjur mempunyai hak dan budi bicara mutlak untuk mengiklankan dan/atau menyiarkan dan/atau mencetak Rakaman dan/atau menggunakan slogan, nama atau nama panggilan di mana-mana program/salurannya atau di mana-mana perantara pun jua, secara keseluruhan atau sebahagian, menurut budi bicara Penganjur. Semua hakcipta yang wujud dalam Rakaman adalah kepunyaan mutlak Penganjur.
  • Penganjur berhak, menurut budi bicara tunggal dan mutlaknya, untuk menggunakan dan mengeksploitasi Harta Intelek melalui mana-mana kaedah atau perantara dan dalam apa jua cara dan pada bila-bila masa yang dianggapnya wajar tanpa terlebih dahulu mendapatkan apa-apa kebenaran atau membuat apa-apa pembayaran pun jua kepada Peserta dan/atau pemenang Peraduan dan/atau wakil.

20. Penganjur berhak, menurut budi bicara tunggalnya, menyingkirkan mana-mana Peserta yang mengganggu mekanisme, sistem, perisian Peraduan atau apa-apa proses lain berkaitan dengan Peraduan ini.

21. Penganjur berhak, menurut budi bicara tunggalnya, menyingkirkan mana-mana Peserta dan/atau penyertaan yang didapati (menurut budi bicara Penganjur) tidak sopan atau tidak sesuai untuk tatapan umum, atau didapati atau disyaki menipu/menggodam/mengusik proses penyerahan Peraduan, pengendalian Peraduan ini atau melanggar apa-apa Terma dan Syarat Peraduan. Penganjur berhak untuk meneruskan tindakan undang-undang terhadap mana-mana individu yang dipercayainya terlibat dalam aktiviti penipuan atau aktiviti lain yang memudaratkan Peraduan, Penganjur atau proses penyerahan Peraduan.

Untuk Baca Terma & Syarat Penuh, Boleh Baca DISINI

sumber


0 Comments

Leave a reply

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 Licensed to: Chopperman, eMenang.com

or

Log in with your credentials

Forgot your details?