Peraduan Raya Bersama Mister Potato Eksklusif Di AEON


Peraduan ini sesuai disertai oleh  pengemar Kerepek Kentang Mister Potato Crips yang banyak duit. 

Peraduan ini hanya berlangsung Eksklusif di Pasaraya AEON sahaja. Pembelian Mister Potato Crips 160g dari kedai atau pasaraya lain tidak diterima.

Dengan pembelian mana-mana (satu) Mister Potato Crips 160g dari pasaraya AEON anda layak untuk sertai peraduan ini.

Harga Mister Potato Crips 160 tu kalau tidak silap eMenang dalam lingkungan RM2.90 macam tu.

Dalam peraduan ini ada 23 hadiah yang ditawarkan. 3 hadiah Utama (iPad Mini 4, 16 GB) dan 20 hadiah saguhati Beg ‘Luggage’ 20 inci Barry Smith.

Pemenang dalam peraduan ini  akan ditentukan berdasarkan jawapan yang tepat dan bilangan penyertaan yang tinggi.

Kepada mereka yang bercadang nak  jamu tetamu pad masa hari raya nanti dengan kerepek kentang, anda memang sesuai sertai peraduan ini. Dah kalau kata nak jamu tetamu, takkan nak beli satu je kan.. mesti kena beli banyak..hehe

Selain itu, mereka yang nak buat amal pada bulan puasa ni pun sesuai jugak sertai peraduan ini.

Contohnya pada bulan puasa ni kalau ada NGO atau persatuan yang anda wakili bercadang nak  bagi sumbangan kepada rumah anak yatim seperti pakaian, biskut, coklat atau keropok.Yang keropok tu, anda bolehlah beli Mister Potato tu untuk diberikan kepada mereka. Resit pembelian tu anda boleh gunakan untuk sertai peraduan ini (resit dari AEON sahaja)

Selepas anda isi borang peraduan, jangan lupa tulis nama & no kad pengenalan dibelakang resit tu. Dalam terma & syarat tulis kena tulis 2 benda tu dibelakang resit.

Di sini eMenang ingin memesan, Jangan beli semata-mata untuk join peraduan sebab nanti kalau tak menang hadiah yang ditawarkan mesti kecewa dan membazir duit. Beli bila anda memang nak makan atau ada keperluan untuk beli.

Tempoh Peraduan: 6 Jun hingga 7 Julai 2016 (Semua borang penyertaan mesti sampai kepada penganjur sebelum atau pada 8 Julai 2016)

Cara-Cara

aeon

soalan

Poskan Borang Penyertaan anda bersama bukti pembelian (Resit pembelian Mister Potato Crips 160g dari pasaraya AEON) ke alamat berikut:

peraduan raya

Penerangan

  • Peraduan ini hanya berlangsung Eksklusif di Pasaraya AEON sahaja. Pembelian Mister Potato Crips 160g dari kedai atau pasaraya lain tidak diterima.
  • Dengan pembelian (satu) mana-mana Mister Potato Crips 160g dari pasarayaAEON anda layak untuk sertai peraduan ini.
  • Anda mesti menulis nama & No. kad pengenalan dibelakang resit pembelian tersebut.
  • Jawab soalan & isi maklumat anda dalam borang peraduan. Poskan borang penyertaan bersama resit pembelian ke alamat yang tertera.

p/s Nasihat dari eMenang: Jangan beli semata-mata untuk join peraduan sebab nanti kalau tak mnang hadiah yang ditawarakan mesti kecewa dan membazir duit. Beli bila anda memang nak makan atau ada keperluan untuk beli.

Jika ada apa-apa soalan boleh tanya di Facebook Mister Potato

Hadiah

mister potato hadiah

Terma & Syarat

Untuk besarkan dan baca.. klik Link INI

terma dan syarat potato

Borang peraduan boleh didapati di Pasaraya AEON, AEON BIg berdekatan anda.. atau boleh juga minta dari Facebook Mister Potato DISINI


0 Comments

Leave a reply

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2022 Licensed to: Chopperman, eMenang.com

or

Log in with your credentials

Forgot your details?