G3 – TEKA SILANG SLANGA


Image

PRIZE:
HADIAH UTAMA: RM 150

HADIAH SAGUHATI: RM 50 X 3

DEADLINE: 29 FEBRUARI 2008
WEBSITE/URL: http://www.karangkraf.com/e-majalah/g3/

DESCRIPTION:
Ahhh… tak payah cerita panjang pun tentu korang dah biasa join teka silangkata, kan? Kan? Kalau dah biasa tu apa lagi… buat la apa yang wajar kalau nak menang hadiah…!

SYARAT NAK JOIN MENYILANG:
1. Terbuka kepada semua pembaca kecuali kaki dan tangan Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd. Kalau nak masuk jugak… sendiri mau ingatlah, beb!

2. Korang boleh hantar sebanyak mana peraduan yang korang nak tapi… mestilah ada tapinya, cam biasalah… kitorang terima borang peraduan yang original saja la. Borang klon akan dihanyutkan ke lombong.

3. Keputusan juri dah tentulah muktamad punya. Sebarang bantahan akan dibantah sebantah-bantahnya.

4. Semua penyertaan haruslah sampai pada atau sebelum 29 FEBRUARI 2008

Teka Silang SLANGA G3
Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd.,
Lot 2, Jalan Sepana 15/3,
Off Persiaran Selangor,
Seksyen 15,
40200 Shah Alam,
Selangor.


1 Comment
  1. @BY 12 years ago

    WEEEH HAPPY

Leave a reply

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2022 Licensed to: Chopperman, eMenang.com

or

Log in with your credentials

Forgot your details?