Remaja – Pertandingan Hero Remaja


Image

PRIZE: Batu loncatan untuk kami pergi lebih jauh lagi dalam dunia glamor
DEADLINE: 1 August 2007
WEBSITE/URL: http://www.karangkraf.com/E-Majalah/Remaja/

DESCRIPTION:
Pencarian Hero RAMAJA kini bermula. Sejak dari dahulu lagi pencarian ini telah membuka jalan bagi mereka yang berminat untuk menceburi dunia glamor seperti bidang lakonan, pengacaraan, nyanyian dan juga peragaan. Pencarian Hero Remaja juga telah mencipta nama-nama glamor seperti pelakon Zed Zaidi, norman Hakim, Ashraff Sinclair, Azhar Sulaiman, Isma Danial, Zaween, Syed Aiman, Shahrizan Salleh, Faizal Yusof dan ramai lagi. Jadi, apa yang ditunggu lagi, sertailah Pencarian Hero Remaja dan rebutlah peluang keemasan ini. Jadikan ia sebagai batu loncatan untuk kami pergi lebih jauh lagi dalam dunia glamor…

Syarat-syarat penyertaan:
* Terbuka kepada semua remaja lelaki (bujang) warganegara Malaysia.
* Berusia 18 hingga 25 tahun.
* Memiliki latar belakang serta perwatakan menarik.
* Mempunyai ketinggian 170cm.
* Penyertaan hendaklah disertai dengan salinan kad pengenalan serta tiga keping foto terbaru.
* Semua maklumat hendaklah diisi dengan jelas dan betul.
* Tarikh tutup penyertaan 1 OGOS 2007.

Hantarkan borang penyertaan kepada:
Pencarian Hero Remaja,
Majalah Remaja,
Kumpulan Karangkraf Sdn Bhd
Lot 2, Jalan Sepana 15/3,
Persiaran Selangor,
Seksyen 15,
40200 Shah Alam.


27 Comments
  1. MENCARI JALAN UNK MENJADI MODEL DAN HERO REMAJA

  2. Saya sangat berminat dalam bidang modeling dan ingin menjadi hero remaja.saya amat berharap pihak karangraf membantu saya.saya tak akan sai-sia peluang ini.saya juga tidak akan lupakan jasa baik pihak karangkraf.saya amat berharap pihak karaf meralisasikan impian saya.

  3. hasnul_cham 11 years ago

    bila lagi contenst hero remaja nak mula..2008 punya..tak sabar nak join..yang paling penting tak sabar nak gegarkan malaysia…hahahaha….

  4. LEO ARMANI 11 years ago

    nk jdi cover depan hero remaja ble… ?

  5. arm 11 years ago

    bile nk start pncrian hero remaje ni..nk join..btl2 mnt ngn bidang ni…nk cube..harap dpt la..

  6. Nasz 11 years ago

    hii……. mcm ne nk jd modelling…??
    sy btl2 bminat nk tnjukkan bakat sy yg trpendam ni….

    yg pling pnting sy tringin la sgt nk dlm bidang pencarian hero remajani..

    harap pihak karangkraf dpt merealisasikan impian sy ni…..
    Amiiiiinnnnnn……..

    tq =)

  7. Nasz 11 years ago

    bagaimana nk dapatkn borang penyertaan Pencarian Hero Remaja ni ya….??

  8. saye tringin nak masuk contest hero remaja tp xtau mcm mane?? n bile contest 2009 nk buka,saye sedia menunggu….

  9. taqrish sirhan bin mustaqim habib 11 years ago

    sy ingin menunjukkan bakat sy dalam bidang peragaan..diharap peluang untuk sy msh terbuka…..bleh gtau sy cmna cra utk mencpai impian sy itu?

  10. mohd shazmell b sab jahan 11 years ago

    sy mmg bmnat menjd cver remaja…bla pertandingan ini dibuka?

  11. Mohammad.Rozaimi Bin Lwai@Alwi 11 years ago

    Saya pun mmang berminat ingin menyertai Hero Remaja….krn saya brminat dlm dunia hiburan…lebih2 lagi dlm modeling…krn dari dulu saya mmang berminat menyertai hero remaja.

  12. ewann 10 years ago

    sy mmg trngn sgt nk msk cntst rmja…bla cntest nie nk bka?

  13. zimie rashed 10 years ago

    may i know when the next contest “hero remaja” will start? saya ingin muncungkill bakat melalui pertandingan ini.
    terima kasih.

  14. kulin 10 years ago

    borang hero remaja nak dapat kat mana?

  15. hye…bile contest untuk pencarian hero remaja 2009 bermula ek???
    sy sangat berminat dlam dunia fesyen dan peragaan nie.

  16. anak_abah 10 years ago

    bile nak wat pencarian hero remaja season baru…?

  17. mohd shakirin bin abdullah @ ab. aziz 10 years ago

    saya sangat berminat untuk menyertai pertandingan hero remaja. bilkah ia akan bermula untuk tahun 2010?

  18. farhan 10 years ago

    ah2…cmne ne eak nk dptkan borang untuk join hero remaja 2010…

  19. MOHAMAD SHAHIDAN BIN ABDUL RAHMAN 10 years ago

    BILE HERO REMAJA 2010 NAK START?? SAYA NAK JADI SEBAHAGIAN FINALIS …

  20. ammar 10 years ago

    bila nak ade kn pencarian model 2010

  21. frank rino josh 9 years ago

    saya sangat berminat dalam dunia model ini dan jika saya di beri peluang, saya akan gunakan peluang yang telah diberi dengan sebaiknya….

  22. Muhammad Habiburahman 9 years ago

    Pemodelan, adalah satu insdustri pekerjaan yang amat meyakinkan saya.Dari pelbagai aspek mengikut nilaian individu.Apa yang harus saya lakukan untuk menjadi salah seorang individu yang amat berminat dlm industri pemodelan ini??? saya amat hargai, kiranya soalan saya dibalas. Terima Kasih.

  23. yussaiful 9 years ago

    macam mane nak sertai hero remaja ini

  24. yussaiful 9 years ago

    macam mane nak sertai hero remaja ini…boleh email kat saya
    honey_iena@yahoo.com

  25. Abdul najmi izdhihar bin abdul majid 9 years ago

    hm… saya hndak menyertai pncarian hero remaja.. bagaimana sy boleh mndapatkan borang penyertaan untuk hero remaja pd 2011…
    boleh email kan kepada saya… najmy_kluang@yahoo.com

  26. wan(klte) 9 years ago

    nk join gak…
    bakat ad..
    tp xthu la dapt ke x..
    u tngok kat profile,then tngok sy layk ke x…
    respond k…

  27. hanna 9 years ago

    npe nk y tnggi 170cm je???

Leave a reply

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 Licensed to: Chopperman, eMenang.com

or

Log in with your credentials

Forgot your details?