Astro Ceria Peraduan Gerak Geri Gasing

Image

TITLE: Astro Ceria Peraduan Gerak Geri Gasing
PRIZE: hadiah-hadiah lumayan bernilai RM50,000
DEADLINE: NA
WEBSITE/URL: http://ceria.astro.com.my/contest/contestdetail_boys.asp?pageid=5100&contestid=2239

DESCRIPTION:

Cara-cara penyertaan

Inilah peluang penonton-penonton Gerak Geri Gasing untuk memenangi hadiah-hadiah lumayan bernilai RM50,000 melalui peraduan Gerak Geri Gasing. Sila menjawab soalan-soalan yang dikemukakan pada setiap minggu.

Pelbagai hadiah-hadiah lumayan seperti Sony Vaio, iPod Nano, Sony PSP & PlayStation 2 boleh dimenangi!

Adakah anda pemenang bertuah?

Selamat mencuba!

307 Comments
  1. SAYA SUKAKAN GERAK GERI GASING ASTRO CERIA UNTUK KITE JE

  2. noraini bt radzali 6 years ago

    kerana dapat menimba ilmu pengetahuan

  3. alif fadilah 6 years ago

    kerana dapat memasuki pelbagai peraduan yang menarik

  4. Rakib and Jayaraajh 6 years ago

    Kami berdua ingin masuk “GERAK GERI GASING” boleh tak saya nak borang untuk masauk “GERAK GERI GASING”

  5. ABDUL RAHMAN AND ABDUL RAKIB 6 years ago

    abang zoey bagaimanakah caranya untuk menyertai pertandingan gerak geri gasing

  6. ABDUL RAHMAN AND ABDUL RAKIB 6 years ago

    kerana astro ceria ialah saluran tv yang boleh menggembirakan kanak-kanak dan I LOVE ASTRO CERIA

  7. ABDUL RAHMAN AND ABDUL RAKIB 6 years ago

    KERANA RANCANGAN GERAK GERI GASING AMAT MENYERONOKKAN KANAK-KANAK DAN SAYA SUKAKAN RANCANGAN GERAK GERI GASING

  8. SITI AININ SOFEA BT MOHD FAIZAL 6 years ago

    SAYA SUKA GERAK GERI GASING KERANA =

    1.MENDAPAT HADIAH YANG BANYAK
    2.MENYERONOKKAN
    3.DAPAT BERJUMPA DENGAN ABANG ZOEY DAN MAT KACAU

    ASSALLAMMUALAIKUM.

  9. Safi Zakirah Asyiqin bte Adisah 6 years ago

    hai saya.ingin sangat memasuki peraduan gerak geri gasing.saya cemburu sebab saya tak dapat masuk peraduan itu.boleh tunjukkkan cara.

  10. Safi Zakirah Asyiqin Bte Adisah 6 years ago

    Hai,saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasingtu.Saya cemburu sebab tak dapat masuk peraduantu.Bagaimana caranya?Sebab saya juga nak turut serta.

  11. adib zaidi bin azhar 6 years ago

    abang zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing

  12. aiman 6 years ago

    Hai,saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasingtu.Saya cemburu kerana tidak dapat memasukinya.bagaimana cara untuk memasukinya?

  13. muizzuddin bin mokhtar 6 years ago

    saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing.saya amat cemburu kerana tidak dapat memasukinya.saya ingin berjumpa dengan abang zoey dan mat kacau.

  14. mushrif aiman dan alia 6 years ago

    saya tidak sabar untuk berjumpa abang zoey dan mat kacau.

  15. muizzuddin 6 years ago

    saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing.saya cemburu kerana tidak dapat memasukinya.saya ingin berjumpa dengan abang zoey dan mat kacau.

  16. hazwan 5 years ago

    hai abang zoey,saya nak tanya bagaimana hendak menyertai gerak gari gasing?

  17. hazwan 5 years ago

    hai abang zoey,saya nak tanya bagaimana hendak menyertai gerak geri gasing?

  18. aQ irah 5 years ago

    wassup wassup al.., ianya boleh disertai oleh semua kanak kanak.., astro ceria.., do de best_es.., good luck 2uuu.., and astro ceria untuk kite kite ajerrrr..,

  19. asyraf azizan 4 years ago

    assalamualaikum abg zoey,saya ingin menyertai peraduan ini kerana saya ingin mendapat hadiah dan bergelak ketawa bersama abg zoey n mat kacau.boleh ke saya mendapat perkara yg demikian???????

  20. asyraf azizan 4 years ago

    assalamualaikum abg zoey,saya ingin menyertai peraduan ini kerana saya ingin mendapat hadiah dan bergelak ketawa bersama abg zoey n mat kacau.

  21. FaRhAn 4 years ago

    Hai abang zoey,bagaimanakah hendak masuk gerak geri gasing.Bolehkah saya masuk.

  22. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN 4 years ago

    selangor darul aman selangor

  23. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN 4 years ago

    gerak geri memeng hebat saya suka menonton gerak geri gasing saya menontosetiap hari best

  24. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN 4 years ago

    abang zoey macam mana mau masuk gerak geri gasing

  25. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN 4 years ago

    saya ingin memasuki gerak geri gasing sebab hadiah nya cukup lumayan abang zoey tolong kasih saya masuk kerana saya ingin menolong ibusaya yang sakit

  26. asalammualaikum abang zoey dan mat kacau.saya pun mahu cuba nasib saya ni.

  27. abang zoey kena pilih saya tau

  28. noor amirah 4 years ago

    abang zoey saya dan abang saya ingin masuk ke GERAK GERI GASING.

  29. roszliana azwa 4 years ago

    saya dan adik saya ingin masuk peraduan gerak geri gasing saya harap boleh masuk

  30. AFIQ 4 years ago

    November 5th,2010 at 11:55
    abang zoey saya dan adik saya ingin masuk gerak geri gasing.

  31. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN 4 years ago

    abang boleh kasih masuk saya di gerak geri gasing sebab saya ingin mau mencuba nasib saya ni mat kacau terus megacau

  32. farhanah bt bustami 4 years ago

    abg zoey saya ingin memasuki gerak geri gasinglah macm mana caranya

  33. SAYA SUKA GERAK GERI GASING KERANA =

    1.MENDAPAT HADIAH YANG BANYAK,
    2.MENYERONOKKAN,
    3.DAPAT BERJUMPA DENGAN ABANG ZOEY DAN MAT KACAU,
    4.DAPAT KELUAR TV.
    Assalamualaikumsaya saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing.Kerana saya ingin memcuba nasip.Abg zoey,saya ingin menyertai peraduan ini kerana saya ingin berjumpa dengan abg zoey dan mat kacau.saya cemburu kerana tidak dapat memasuki peraduan ini.

  34. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN 4 years ago

    hai,kawan2 saya dan adik saya ingin memasuki gerak geri gasing tapi kami tidak pandai minta borang itu

  35. ummi nazeerah 4 years ago

    saya hendak memasuki gerak geri gasing kerana permainan nya sanga seronok

  36. ummi nazeerah 4 years ago

    gerak geri gasing memang seronok

  37. Fauziah binti Abdul Malik 4 years ago

    Gerak Geri Gasing memang menghiburkan kanak-kanak terutama sekali apabila mat kacau suka mengacau kanak-kanak, itu yang menghiburkan kedua hadiah yang lumayan , ketiga boleh keluar gambar dikaca TV malah astro banyak membantu kanak-kanak berani dengan keterampilan masing-masing syabas astro memang satu Malaysia yang terunggul rakyat didahulukan pencapaian diutamakan sebagaimana YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak katakan .

  38. ABANG ZOEY SAYA INGIN MASUK GERAK GERI GASING .TAPI SAYA MAHU ABANG ZOEY DAN MAT KACAU SIHAT SAHAJA . SAYA MASUK PADA BULAN DECEMBER . SAYA HARAP ABANG ZOEY PILIH LAH SAYA. SAYA INGIN MASUK KUMPULAN NORIS.
    MAT KACAU JANGAN SELALU DOK KACAU ORANG YA.
    ITU SAJA SAYA NAK HABAR KAT ABANG ZOEY DAN MAT KACAU

  39. Rafiqi and Rafidi 4 years ago

    abg zoey tolong beri tahu dimana studio gerak geri gasing

  40. irdina miza 4 years ago

    agaimanakah cara saya hendak masuk gerak geri gasing4 dan wujud ke G.G.G.4??

  41. paulus manja 4 years ago

    hai…… abg zoey,..boleh tak saya dan kawan saya masuk ke gerak geri gasing…..

  42. paulus manja 4 years ago

    hai…abg…zoey saYa dan kawan saya NAK MASUK KE GERAK GERI GASING…….

  43. putri roshaniza atiha 4 years ago

    abang zoey saya dan abang saya hendak masuk gerak geri gasing.

  44. abang zoey saya dan adik saya ingin masuk ke
    gerak geri gasing.

  45. Asalammualaikum abg zoey saya dan adik saya ingin masuk ke gerak geri gasing musimketiga.

  46. abg zoey pilih saya dan adik saya tau.rumah saya di klang,selangor kalau tengo ada sekolah kebangsaan telur pulai itu kan depan sekolah itu ada rumahkan yang ada get berwarna coklat rumah itu lahrumah saya.

  47. Afif Fikri 4 years ago

    Saya dan adik saya nak masuk GGG, leh bg no talipon utk dihubungi atau alamat email, nak sesangat masuk sbb mcm senang je permainannya dan senang sgt dapt hadiah

  48. farhan dan nani 4 years ago

    aslammualaikum abg zoey sye teringin nk msk gerak geri gasing macam mne nk masuk hmmmm macam mne abg zoey

  49. MAAHESH A/L RAMESH 4 years ago

    Gerak geri memang SUPERB. Saya suka menonton gerak geri gasing. Saya ingin masuk permainan gerak geri gasing dan memenangi hadiah yang best best itu.

  50. Nor Redza Nashriq B. Nor Reshiam 4 years ago

    asalam mualaikum.Abang zoye saya ingin masuk acara Gerak Geri gasing . Jangan lupa amik saya tau………………………

  51. abg zoey saya dan kwn.nama kwn saya ialah zulaikha atau ika kami memilih merah kerana kami berdua sukew warna merah .bye 2.

  52. abang zoey saya dan ika ingin masuk ke gerak geri gasing.

  53. abang zoey saya dan ika akan menyertai peraduAN GeRaK GeRi GaSiNg.

  54. umar danial bin abd halim 4 years ago

    assalammualaikom abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing

  55. abang zoey saya hendak masuk gerak geri gasing boleh tak saya minta borang gerak geri gasing.

  56. abang zoey saya dan ika nak masuk rancangan gerak geri gasing 3 please……..abang zoey.

  57. bye2 abang zoey.

  58. abang zoey kalau saya dapat masuk rancangan gerak geri gasing 3 sila call no.0125374522 ini.

  59. ika kirim salam pada abng zoey.

  60. muhammad syazwan 4 years ago

    saya ingin masuk dalam pertandingan gerak geri gasing

  61. nazarul naqib ikhwan 4 years ago

    saya dan adik saudara saya ingin mencuba nasib pula,tolonglah abang zoey

  62. amirul amir 4 years ago

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing

  63. amirul amir 4 years ago

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing kerana saya cemburu dengan pemenang yang menang pelbagai permainan

  64. Afif Fikri 4 years ago

    saya berumur 10 tahun, dan adik saya afif fareez 8 tahun sampai termimpi-mimpi masuk gerak geri gasing, lepas tu menang hadiah. Bila agaknya mimpi jadi kenyataan.

  65. kishyen 4 years ago

    Abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing

  66. SYUHAILAH DAN IZZAT 4 years ago

    ABG ZOEY SAYA DAN ADIK SAYA INGIN MNYERTAI RNCANGAN GERAK GERI GASING BNYK PNGETAHUAN YG BOLEH SAYA DPT DARI RNCNGN TERSEBUT.DAN SAYA BOLEH MNDPT BNYK HADIAH.SAYA HARAP DAPAT MASUK RNCGAN TERSEBUT.SUDAH LAMA SAYA IDAM-IDAMKAN UNTUK MEMASUKI RNCANGAN TERSEBUT.SAYA BOLEH MSUK DALAM TV.DAN MACAM-MACAM LAGI.

  67. Nur Dayana Najwa 4 years ago

    abang zoey,,saye nk msuk gerak geri gasing 3 tapi mcm mane ye? nnti klau ade gerak geri gasing 4 abang zoey plih saye tau.saye nk no. telefon abang zoey bleh tak? abang zoey reply tau.

  68. hanis 4 years ago

    salam..adk saya ingin masok program gerak geri gasing..tp mcm mne erk??xtau la..tolong ea bang zoey..

  69. ikha 4 years ago

    abg zoey adakah gerak geri gasing masih di tayangkan

  70. ilmi 4 years ago

    abg zoey saya amat suka menonton gerak geri gasing

  71. ikha 4 years ago

    saya ingin sertai peraduan ini kerana ia sangat best

  72. ahda abidah 4 years ago

    abang Zoey saya ingin masuk kerana saya nak meggambi hadiah yang menarik di Gerak Geri Gasing

  73. syed muhamaad harith 4 years ago

    saya ingin masuk gerak geri gasing macam mana

  74. syed muhamaad harith 4 years ago

    saya ingin masuk gerak geri gasing musim ke 3 macam mana

  75. hamsyari 4 years ago

    saya seorang ibu mesti tengok.

  76. nurul najwa 4 years ago

    betoi tu amirul..sye pown nak masuk gak

  77. amer nuqman 4 years ago

    abang zoey mcm mana nk masuk gerak geri gasing saya dan adik sya teringin nak masuk yang menyeronkan ialah mendapat hadiah

  78. hai abang mat kacaw ape kabar saya doakan abang -abang di studiyo sehat sejah tera kalau boleh saya nak memasuki gerak geri gasing ok assalammualaikum

  79. hai abang zoey saya ingin masuk kerak geri gasing kerana saya jeles bengan dapat memasuki gerak geri gasing ok assalammualaikum

  80. aida saleha bn. salleh 4 years ago

    Hai abang zoi sayanak masuk dalam gerak geri gasing degan aiman adik saya tapi dekat mane abang zoi.

  81. Danial Faiz 4 years ago

    abang zoey saya dan Aida Nurina teringin sangat nak masuk gerak geri gasing kalau boleh massage saya ke 0194787366 tau.

  82. aida saleha bn. salleh 4 years ago

    hai abang zoey saya nak masuk dalam gerak geri gasing degang adik saya aiman.abang zoey kalau saya dapat masuk call saya no.0123781867 .dekat mane tepateya abang zoey.

  83. MOHAMMAD IZZAT ASHRAF BIN MD YUSOFF 4 years ago

    cm ner nak masuk gerak geri gasing????

  84. mohammad izzat aiman bin md yusoff 4 years ago

    abg joey saya nak msok gerak geri gasing gak…tpi sya xtau cam ner cara nak masok ke gerak geri gasing….

  85. michael chong wei cung 4 years ago

    saya ingin nak masuk gerak geri gasing…..pasti boleh menang punya la…

  86. afiq 4 years ago

    saya nak msk rancangan ini kerana saya rasa saya paling layak..

  87. muhammad danial 4 years ago

    salam sejahtera. abang zoey saya ingin menyertai pertandingan gerak geri gasing di televisyen, macam mana cara?

  88. Azimah Ngah 4 years ago

    Anak Saya ingin sgt masuk dalam gerak geri gasing, mcm mana tu ye…
    Prosedurnya macm mana ….

  89. annissa 4 years ago

    saya suka gerak geri gasing

  90. aqilah/yasmin 4 years ago

    Hai abg zoey,bolehkah kami menyertai pertandingan gerak geri gasing???boleh tak abg tunjuk mcm mane ingin menyertai pertandingan tersebut???kalau boleh pilihlah kami!!!
    ~bye~

  91. aqilah/yasmin 4 years ago

    kalau boleh call lah no.ni = 096188032
    assalamualaikum

  92. amninabilah 4 years ago

    abg zoey camne nak masuk GGG saya dan saudara saya teringin sngt nak masuk bglahtau cane nak masuk please……:'(

  93. amninabilah 4 years ago

    tolonglah saya dan saudara saya nak masuk gerak geri gasing

  94. Harith Zulqarnain 4 years ago

    saya mahu main dan menang hadiah yang hebat

  95. hasif haiqal 4 years ago

    hai abg zoey saya ingin masuk dalam gerak geri gasing bleh tolong saya..?

  96. irfan harith 4 years ago

    salam abg zoey..saya berminat nak masuk dalam gerak geri gasing….
    harap abg dapat tolong saya. tq

  97. annur fatihah binti mohd rizal 4 years ago

    saya dan adik ingin mencuba nasib untuk menjadi pemenang gerak geri gasing harap 2 boleh kerana saya cemburu melihat peserta gerak geri gasing yang mendapat hadiah2 istimewa…. ~annur&adik.

  98. annur fatihah binti mohd rizal 4 years ago

    harap 2 dapat saya tak sabar2 ni !!!!!1

  99. annur fatihah binti mohd rizal 4 years ago

    ceria>>>>>.

  100. EL-AIN BINTI AMRAN 4 years ago

    abang zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing dan jalan apa kalau saya boleh masuk call nombor ni :0163164819

  101. ezreen syazreena 4 years ago

    saya ingin memasuki gerak geri gasing kerana saya dapat berjumpa dengan abang zoey.

  102. erieza syafreena 4 years ago

    Saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing kerana saya cemburu terhadap peserta yang memenangi pelbagai permainan yang menarik.Saya juga dapat berjumpa dengan abg zoey dan mat kacau.Assalamualaikum

  103. hi abg zoey
    saya tengok gerak geri gasing kan…….
    rasa geram kerana masa bonus jer…. mesti tak lepas
    ada jugak yang lepas?
    =)

  104. saya nak masuk kat gerak geri gasing tetapi
    matlamat yang abg zoey cakap lain pulak yang dia tulis
    macam mana hah…….

  105. amirul iman 4 years ago

    hi abang zoey.saye ingin masuk gerak geri gasing sebab banyak pelbagai permainan saye nak abang zoey datang lah dekat rumah saye di taman pelangi jaye sentul nombor rumah 3<3saye sayang sangat dekat abang zoey …..boleh tak saye masuk gerak geri gasing

  106. amirul iman 4 years ago

    hi abang zoey.saye ingin masuk gerak geri gasing

  107. amirul iman 4 years ago

    hi abang zoey saye ingin masuk gerak-geri gasing

  108. amirul iman 4 years ago

    saye dan sofiya ingin masuk di gerak geri gasing 3please

  109. HAIRUL ANAM 4 years ago

    HAI ABANG ZOIE SAYA BEHARAP SAYA DAPAT MEMASUKI GERAK GERI GASING BAI

  110. nurul ain&ahmad zaid 4 years ago

    abang zoey tahun depan bulan 12 saya dengan adik saya nak masuk gerak geri gasing boleh x.

  111. INDERVARMAN 4 years ago

    SAYA BERMINAT UNTUK MENYERTAI PERMAINAN DALAM GERAK GERI GASING TAPI BAGAIMANA CARANYA .

  112. INDERVARMAN 4 years ago

    ABANG ZOEY SAYA MINAT MASUK PERTANDINGAN GERAK GERI GASING

  113. shazwi najwan bin hamidon 4 years ago

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing kerana saya cemburu dengan pemenang yang menang pelbagai permainan

  114. haifa irdina 4 years ago

    hai abang zoey..boleh tunjukkn macam mana cara nak masuk ke gerak geri gasing.???

  115. haifa irdina 4 years ago

    saya ingin mencuba nasib..saya cemburu melihat pemenang yang mendapat hadiah

  116. nur firdauz 4 years ago

    abang zoey saya teringin sangat ke gerak geri gasing hampir setiap hari saye menonton gerak geri gasing

  117. doraemon 4 years ago

    apalah, aku x tau pun yang ada peraduan ni…

  118. anis nafizah mohd nasir 4 years ago

    abg zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing ni..

  119. Dinie Darwisyah 4 years ago

    abang zoey saya teringin sangat ni nak masuk peraduan ini,kalau saya nak masuk abang zoey boleh bagi borang???

  120. Dinie Darwisyah 4 years ago

    abang zoey bilakah saya boleh masuk dan dimanakah tempatnya????

  121. izzah sofea 4 years ago

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing kerana saya cemburu dengan pemenang yang menang dengan pelbagai hadiah

  122. muhammad zuhairi 4 years ago

    abang zoey ingin sangat masuk pertandingan gerak geri gasing tolonglah.

  123. Muhammad amierul Syazwan 4 years ago

    saya terlalu berminat dengan rancangan gerak geri gasing, tpi tak tau nk sertai macamana, tlg la abg zoey….

  124. alvinong 4 years ago

    adang zoey call lah telefon ni 0169746220

  125. Muhammad amierul Syazwan 4 years ago

    sya nk joint gerak geri gasing…

  126. hazirah sapie 4 years ago

    saye suke sangat gerak geri gasing

  127. muhammad fadhil 4 years ago

    assalamualaikum…abang zoey dan mat kacau bagaimana saya dan adik saya ingin memasuki pertandingan gerak geri gasing.Abang zoey tolonglah saya dan adik saya ingin sangat memasuki pertandingan ini.

  128. aqilah binti khairul azhar 4 years ago

    assalamualaikum,abang zoey dengan matkacau saya mahu bertanya adakah peraduan gerak geri gasing ditutup

  129. abang zoey saya dan kawan saya ingin menyertai gerak geri gasing 4,tolong lah abang zoey……………,kami ingin jadi pemenang peraduan gerak geri gasing.please………….

  130. abang zoey macammana nak memasuki pertandingan gerak geri gasing

  131. farah 2 years ago

    abg zoey,macam mane nak masuk gerak geri gasing…bagi tahu sekarang

  132. Naufal bin Nordin 2 years ago

    abg zoey,macam mane nak masuk gerak geri gasing…bagi tahu sekarang

  133. nurul ayuni 2 years ago

    boleh saya tahu setiap episod gerak geri gasing akan diadakan pada hari apa dan pukul berapa ya.

  134. Rohaya Wahab 2 years ago

    saya memang suka gerak geri gasing.

  135. aiman hakim 2 years ago

    abang zoey boleh saya & adik saya nk masuk gerak geri gasing

  136. Fatini Suharizan 2 years ago

    saya nak masuk, tapi bila ada yang baru.

  137. Faridah Mat 2 years ago

    saya nak daftarkan anak saya masuk tpi macam mana ye,…

    • maizatul ezzah 2 years ago

      saya suka menonton grak geri gasing.saya nak masukkan adik saya tapi mcm mne ye??

    • Anonymous 2 years ago

      boo

  138. aizat 2 years ago

    saya nak masuk,saya mewakili pasukan hijau

  139. saya pun nak masuk tp macam mana boleh ke

  140. farhan hanafi 2 years ago

    saya nak masuk gerak geri gasing

    tetapi mc mne nak masuk gerak geri gasing?

  141. fikri hakim 2 years ago

    saya nak masuk dengan adik saya farhan hanafi

  142. farhan dan fikri 2 years ago

    saya nak masuk paa bulan november

    dan saya harap abg zoey dan mat kacau sihat sahaja

    itu saja yang saya hendak beritahu

    pilih lah saya farhan hanafi dan fikri hakim terpilih

  143. addy saya selalu menonton gerak geri gasing saya ingin nak masuk gerak geri gasing dan saya harap abg zoey dan mat kacau sihat sahaja dan saya nak masuk dengan kakak saya tolong lah pilih saya saya suka gerak geri gasing dan saya suka abg zoey dan mat kac 2 years ago

    saya suka gerak geri gasing

  144. Addy Aslam 2 years ago

    saya dah post.

  145. Nur Iylia Syafiqa Fieyqa 2 years ago

    sy nk msuk jugak.. cm ne nak daftar..

  146. Profile photo of NabilZikri
    NabilZikri 2 years ago

    Sya nak msuk tpi macam mana ya nak dftar sbb sye tringin nak mndi kan dalalm tu….atau mat kacau yang kna “MANDI”

  147. Sara Syafia 2 years ago

    macam mana nak masuk :)

  148. shidah dan nadia 2 years ago

    saya ingin masuk gerak geri gasing ini sebab kami nak mencuba dan macam mana nak daftar borang itu………

  149. Maziatul Nana 2 years ago

    Macam mana nak masuk yeeeee

  150. shafika 2 years ago

    macam mane nak masuk peraduan gerak geri gasing

  151. nina 2 years ago

    macam mane saye nak masuk kan anak saya ker gerak geri gasing yee kalau nak kalau zoe nak kol boleh kol 0173116684 nina

  152. amirah 2 years ago

    abang zoey mcm mn nk msk gerak geri gasing abang zoey kalau boleh sila call 0148394844

  153. amirul asyraf 2 years ago

    abg zoey,sye suke menonton gerak geri gasing,tapi saye tak tahu bagaimana nak masuk peraduan ini…saya harap abg zoey&mat kacau sihat..saye harap juga abg zoey boleh memilih saye&abg saye….

  154. hafiqa 2 years ago

    Saya suka gerak geri gasing kerana ia satu rancangan yang sangat menarik dan nama kumpulan yang menyertai gerak geri gasing hebat hebat .Sekian terima kasih.

  155. Nowena 2 years ago

    Gerakgerigasing ni boleh tahan la best nya tapi bosan bla bla bla bla bla bla

  156. wanie anie 2 years ago

    saya suka gerak geri gasing kerana dapat hadiah yang menarik dan banyak faedah ^-^

  157. shafiq 2 years ago

    abang zoey,saya nak masuk gerak geri gasing.kalau abang zoey dapat masukkan kita boleh call kita 0127157836 shafiq

  158. syakir 2 years ago

    saya mahu masuk gerak geri gasing
    dengan abang saya

  159. MUHAMMAD KHAIRUDDIN 2 years ago

    ABANG ZOEY SAYA INGIN MEMASUKI GERAK GERI GASING DENGAN SEPUPU SAYA ABNG ZOEY CALL LAH SAYE 012-9603229

  160. jiha 2 years ago

    macam mane nak masuk gerak geri gasing abang zoey sila telifon saya 0127814720

  161. Batrisyia and adib 2 years ago

    Macam mana nak isi borang GGG???

  162. KAMILA DAN CAMALIA 2 years ago

    MACAM MANA INGIN MASUK DAN MACAM MANA MENGISI BORANG PERADUAN GERAK GERI GASING

  163. mujahid 2 years ago

    saya mahu memasuk gerak geri gasing tapi tak boleh

  164. mujahid 2 years ago

    saya suka gerak geri gasing kerana dapat hadiah yang menarik dan banyak faedah

  165. ain 2 years ago

    sayac
    suka tengok abg zoey dan mat kacau boleh tak saya nak masuk abg zoey

  166. majin vegeta 2 years ago

    tak sabarnya saya nak dapat hadiah

  167. nur alya shuhada 2 years ago

    assalamualaikum abang Zoey abang Zoey ke tK

  168. nur alya shuhada 2 years ago

    saya sihat abang Zoey cakaplah macam mana nak masuk gerak geri gasing

  169. nur alya shuhada 2 years ago

    saya teringin sangat nk masuk gerak geri gasing mesti saya tak sabar

  170. nur alya shuhada 2 years ago

    abang Zoey sabar ke saya nak masuk ni mesti abang Zoey

  171. nur alya shuhada 2 years ago

    tak sabar kn saya nk masuk ni kan

  172. nur alya shuhada 2 years ago

    abang Zoey nanti saya masuk ni abang Zoey nk bagi hadiah apa mesti magic kan saya suka magic kalaulah abang Zoey nk bagi saya magic mesti saya kena bayar kn abang Zoey mat kacau tengah buat apa tu mesti dia tengah main air budak yang kena air tu kan

  173. nur alya shuhada 2 years ago

    saya ni memang tak sabar sangat , ha abang Zoey macam ni nak bagi saya masuk dalam rancangan gerak geri gasing ni saya memang sayang abang Zoey sebab tu lah saya masuk sebab lama sangat tk jumpa abang Zoey

  174. nur alya shuhada 2 years ago

    abang Zoey saya ada satu isyarat kalau saya suruh apa abang Zoey mesti jawab dan buat

  175. nur alya shuhada 2 years ago

    ok lah saya nk tengok tv

  176. nur alya shuhada 2 years ago

    abang Zoey macam n nk masuk

  177. nur alya shuhada 2 years ago

    abang Zoey saya nak masuk gerak geri gasing abang Zoey macam mana nk masuk

  178. izma maryam 2 years ago

    ala rugi la tk msuk grk geri gasing

  179. nor ain fitriah binti abdul razak 2 years ago

    ala…saye nk masuk gerak geri gasing tolong buat yg untuk tahun 2013 boleh tak…

  180. nurul syawal balqis 2 years ago

    saya nak masuk gerak geri gasing. macam mana nak daftar.

  181. nik afiq 2 years ago

    abang zoey saya nak masuk gerak geri gasing kalau boleh sila sms ke nombor ni 0126907485

  182. syafiqa 2 years ago

    abg zoey mcm mane n masuk perpaduan gerak geri gasing.saye harap abg zoey dpat masukkan saye dlm perpaduan ini.call saye017-21147411 :)

  183. nina 2 years ago

    abg zoey akak saye tersalah tulis no fhone no fhone tulnye 017-2114741

  184. syafiqa 2 years ago

    abg zoey saye dengan adik saye nak sangat masuk perpanduan ini . saya harap abang zoey masukkanlah saye ye ni no fhonenye 0172114741 :)

  185. mohd shahrul 2 years ago

    cm ne nk masuk

  186. Siti Munirah 2 years ago

    hye,kalau sye nk msuk grk gri gsng leh tak?

  187. Suzana Zakaria 2 years ago

    Hak nak masuklah
    Tapi

    Macam nak masuk

  188. luqman 2 years ago

    nak hadiah

  189. Hazlina Hanan 2 years ago

    Hannah suka tengok gerak geri gasing tapi saya nak masuk juga tapi macam mana nak daftar

  190. syamirul dan wany 2 years ago

    Saya dan kakak saya ingin memasuki gerak geri gasing boleh.x

  191. abang zeoy,saya nak masuk dalam gerak geri gasing.abang zeoy macam mana nak masuk

  192. nurul hanis 2 years ago

    saya ingin memasuki gerak geri gasing tapi macam mana? saya teringin sangat untuk memasuki gerak geri gasing kerana boleh mendapat hadiah yang lumayan….

  193. Ajib Power 2 years ago

    macm mana nk msk.

  194. ain nasuha 2 years ago

    cemburunye tak leh masukk orang lain dapat hadiah kita dapat marah

  195. nor aliza 2 years ago

    mcm mane nok msuk

  196. ainul mardhiah 2 years ago

    abang zoey macamana nak masuk gerak geri gasing?

  197. syahira are-lisya 2 years ago

    saya nk msuk gerak geri gasing..
    sye nk msuk ngan erni..
    telefon ini 094764055

  198. izzatul shuhada 2 years ago

    sye nk masuk juga..
    sye nk msuk ngan saiful..
    no.rumh o94764505

  199. khairunnisa 2 years ago

    abang zoey tolong lah saye nak masuk sangat

  200. wan haikal danial 2 years ago

    saya pun nk msuk

  201. wan haikal danial 2 years ago

    telefon nombor nie 0179026506

  202. wan haikal danial 2 years ago

    sya nk msuk dengan aqil telefon nombor nie 0179026506

  203. nury aryna 2 years ago

    assallammualaikum , abg zoey dan mat kacau , kalau boleh saya dan adik saya teringin sangat nak masuk gerak geri gasing,, kalau abang zoey baik hati tolong izin kan saya dan adik saya masuk . kalau boleh call saya dekat nombor ini, 0173728217

  204. siti afeqa 2 years ago

    saye suke menonton gerak geri gasing

  205. ikhwan 2 years ago

    abang zoey kami berdua ingin masuk gerak geri gasing tetapi macam mana ?

  206. MUHAMMAD KHAIRUDDIN 2 years ago

    abang zoey saya nak masuk gerak geri gasing bersame sepupu saye amil lah saye telefon lah nombor ini 012.-9603229

  207. aisyah aliah 2 years ago

    saya nak masuk tpi camne?
    cepatlah bagi tahu saya nak masuk

  208. aidathulazua 2 years ago

    saya nk masok tapi cam ne?! :(

  209. Syiqin Nisha 2 years ago

    sape penah masuk peraduan???
    dan sape tahu camne nk masuk??
    kitorang nk masuk ;)

  210. Syiqin Nisha 2 years ago

    camne nk masuk huhuhuuu :(

  211. fatihahadnan 2 years ago

    setan main nan nie

  212. Umairah 2 years ago

    assalamualaikum semua saye ingin memasuki GERAK GERI GASING saye ingin sangat memasuki gerak geri gasing

  213. MUHAMMAD KHAIRUDDIN 2 years ago

    abang zoey saye handak masuk pertandingan gerak geri gasing bersame sepupu saye .abang zoey talefon lah nombor ini 0129603229.ini alamat rumah saye jalan telage emas 14292 kampung beril

  214. liyana 2 years ago

    sy nak masuk jgklah cmne nak daftar

  215. KAMILA DAN CAMALIA 2 years ago

    sedaplah org lain buleh masuk pertandingan gerak geri gasing.saya juga ingin masuk,dan mengisi borang.

  216. nur syuhada 2 years ago

    saya nak ambil semua hadiah ,saya akan masuk pertandingan.

  217. kamila dan camilia 2 years ago

    saya sangat ingin masuk dalam peraduan gerak geri gasing,dan sayadan camilia ingin mendapat hadiah yang lumayan dan faedah.

  218. muhammad najmi 2 years ago

    abang zoey saya nak ipad sangat tapi saya miskin

  219. nur najlaa athirah 2 years ago

    saya suka menonton rancangan gerak geri gasing ini..

  220. KAMILA DAN CAMALIA 2 years ago

    macam mana ingin mengisi borang abg zoey.

  221. KAMILA DAN CAMALIA 2 years ago

    kalau pilih saya hubugi no tel rumah ;096225998

  222. suliana 2 years ago

    cara nak main macam mana

  223. suliana 2 years ago

    mana nak isi borang abg zoey

  224. adli dan adila 2 years ago

    saya suka gerak geri kerana seronok dan saya nak
    masuk dengan adik saya bye

  225. haritz 2 years ago

    saya teringin nak masuk plis abang abang zoey

  226. haritz 2 years ago

    bye abang zoey semoga saya dapat

  227. hai kawan – kawan buat apa ha kat situ

  228. hari ini kami kawan

  229. sama lah gan aku wewewwe =lalalalalalalalalalalalalalalala

  230. gaga ulala saya suka gerak geri gasing

  231. KAMILA DAN CAMALIA 2 years ago

    saya ingin menang hadiah yang menarik.

  232. KAMILA DAN CAMALIA 2 years ago

    saya sangat ingin masuk dalam gerak geri gasing.

  233. aina marsya 2 years ago

    saya nak sangat sangat masuk gerak geri gasing

  234. norma 2 years ago

    anak saya sgt teringin nak masuk gerak geri gasing..macam mana nak menyertai ye..

  235. nureen auni 2 years ago

    abang zoey adik saya cakap dia nak pergi masuk gerak geri gasing sebab dia nak hadiah supermen tapi kalau dapat bukan jaga pun musnahkan ada lah

  236. kamila dan camilia 2 years ago

    kalau pilih saya hubungi no tel kakak saya;014-5243643

  237. kamila dan camilia 2 years ago

    yang no tel satu lagi salah iaitu;0199002848 ini salah buat

  238. haiqal haffez 2 years ago

    saya nak masuk tapi cane eh?,dah lama saya nak masuk tapi saya masih x tau cane

  239. anis 2 years ago

    saya pun nak mASUK NAK TGK MAT KACAU

  240. Fatin Najiha 2 years ago

    CAMNE NAK MASUK.

  241. Haffiz Azriq 2 years ago

    Mcm mane nk masuk gerak geri gasing ye abang zoey saya nk masuk lah……Saya nk menang hadiah………nanti abang zoey call saya eh ……ni no tel saya 016-3435697…………

  242. Nurhana binti Khairol Azhar 2 years ago

    saya nak masuk ,macam mana gerak geri gasing . Bagi tahulah macam mana

  243. Nur nadia 2 years ago

    abg zoey macam ne nk masuk gerak geri gasing.abg zoey macam ne nk daftar?

  244. Nur nadia 2 years ago

    ni nadia lagi kalau abg zoey nak saya memasuki gerak geri gasing telefon no.ni 0129480711 tolang saya sangat

  245. panirselvi 2 years ago

    macam mane saye nak masuk kan anak saya ker gerak geri gasing yee kalau nak kalau zoe nak kol boleh kol 0173939214 panirselvi

  246. amirun azwan 2 years ago

    abang zoey saya nak masuk peraduan gerak geri gasing ini boleh lah………~~

  247. nur shamiera shafikah 2 years ago

    abang zoey &mat kacau boleh tak saya &adik sayamemasuki “GERA GERI GASING”boleh tak saya nak borang untuk memasuki “GERA GERI GASING”

  248. nur aqilah mardhiah bt mahmud 2 years ago

    macam mane nak masuk?

  249. nur naqibah nusrah 2 years ago

    Saya juga ingin masuk gerak geri gasing.
    Tapi macam mana nak masuk?

  250. nuarlaya iman 2 years ago

    saya suka tengok gerak gering gasing walaupun saya tak dapat masik

  251. Muhammad Iqhwan 2 years ago

    abang zoey saya nak nombor telefon abang zoey boleh tak

  252. ammar dan hazeeqq 2 years ago

    kami nak masuk gerak geri gasing

  253. Danieal 2 years ago

    abg zoey macam mana nak ambil borang

  254. aiem 2 years ago

    saya nak masuk gegak geri gasing……nampak cam best je

  255. ahmad naufal 2 years ago

    saya suka masuk kerana mendapat banyak hadiah

  256. Fadzlina 2 years ago

    tumpang tanya,macam mane nak masuk ye?

  257. Fadzlina 2 years ago

    :D

  258. fatin nasuha 2 years ago

    ASSALAMUALAIKUM abg zoey cam ner nk masuk gerak geri gasing.

  259. sherina elsie fidilis 2 years ago

    abang zoey mcm mna nak dpt borang GERAK GERI GASING sya nak…..

  260. Rohana Azmi 2 years ago

    macam mana ingin masuk ya….

  261. Azhar Paqer 2 years ago

    macam mana nak daftar masuk gera geri gasing.
    kita orang dah tak sabar nak masuk.

  262. Azhar Paqer 2 years ago

    macam mana nak masuk gerak geri gasing.
    kita orang tak sabar nak masuk.

  263. abg zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing ha.

  264. hai tak kenal ke saya ………………:)

  265. niena sarah 2 years ago

    kenal sngat ko kan sedara aku tasha

  266. ~hahahahahahahhaa aku ni ada saudara jagan lah marah tau senyum sikit :)

    • fira comel 2 years ago

      adik fira tak marah :)senyum selalu je >3hahahah.bergurau jelah . 1 ~nuraleya natasha~~~~

  267. niena sarah 2 years ago

    balas lah

  268. niena sarah 2 years ago

    dah senyum dah hahahahahah :(

  269. fira comel 2 years ago

    haii kawan2 kawan jom masuk gerak geri gasing :)

  270. niena sarah 2 years ago

    fira comel jom masuk sama2 nak tak?ha?

  271. fira comel 2 years ago

    nak nak nak nak .jom sarah masuk .entah lah saya kena fikir dulu .

  272. niena sarah 2 years ago

    ok . kakak pun kena fikirkan dulu ye .~FIRA COMEL~hehehehe.

  273. fira comel 2 years ago

    ok,kakak .

  274. niena sarah 2 years ago

    sama2. fira comel ,cakap tu baik2 lah tasha naik angin baru tahu !!!!!!!…..^ ^hahahah

  275. OHH AYA 2 years ago

    Best nya masuk gerak geri gasing

  276. OHH AYA 2 years ago

    ceh yang masuk tu tergedik -gedik

  277. aleya natasha 2 years ago

    Boleh saya sertai gerak gerri gasing.

  278. aleya natasha 2 years ago

    Mcm mana nak daftar gerakgeri gasing.
    Nak masuk ni.

  279. nazihah 2 years ago

    abang zoey macam mane nk daftar gerak geri gasing

  280. Fatin Nasuha 2 years ago

    abang zoey saya nak masuk gerak geri gasing dengan kawan saya : )

  281. Nasuha 2 years ago

    abang zoey boleh saya masuk gerak geri gasing. : )

  282. Nasuha 2 years ago

    : )

  283. niena sarah 2 years ago

    hahaha perasan ~ nuraleya tasha ~ :)

  284. adira husna 1 year ago

    abang zoey saya minat sangat gerak geri gasing abang bagi la saya masuk ye tak sabar

  285. RABIATUL 1 year ago

    MACAM MANA NAK DAFTAR

  286. balqis dan damia 1 year ago

    macam mana ingin dapat borang,saya nak sangat masuk peraduan gerak geri gasing .

  287. Farihin Bin Batika 1 year ago

    abang Zoey boleh tak saya masuk

  288. siti jumainah 1 year ago

    saya nak masuk sangak tapa tak tahu

  289. Norshafika Zambri 1 year ago

    saya nak masuk juga..

  290. atirah hashim 1 year ago

    eh dah lama x tengok gerak geri gasing

  291. farzana 1 year ago

    abg zoey bagi lah tahu mcm nak masuk gerak geri gasing saya n adik nak masuk GGG kalau boleh call no.0189472647 itu no tel saya

  292. nurul anisa 12 months ago

    saya nak masuk juga

  293. ainin 11 months ago

    saya nak masuk boleh

Leave a reply

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2014 Licensed to: Chopperman, eMenang.com

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?