Astro Ceria Peraduan Gerak Geri Gasing

Sha November 7, 2008 302

Image

TITLE: Astro Ceria Peraduan Gerak Geri Gasing
PRIZE: hadiah-hadiah lumayan bernilai RM50,000
DEADLINE: NA
WEBSITE/URL: http://ceria.astro.com.my/contest/contestdetail_boys.asp?pageid=5100&contestid=2239

DESCRIPTION:

Cara-cara penyertaan

Inilah peluang penonton-penonton Gerak Geri Gasing untuk memenangi hadiah-hadiah lumayan bernilai RM50,000 melalui peraduan Gerak Geri Gasing. Sila menjawab soalan-soalan yang dikemukakan pada setiap minggu.

Pelbagai hadiah-hadiah lumayan seperti Sony Vaio, iPod Nano, Sony PSP & PlayStation 2 boleh dimenangi!

Adakah anda pemenang bertuah?

Selamat mencuba!

302 Comments »

  1. siti athirah bt mohd ares December 8, 2008 at 9:26 pm - Reply

    SAYA SUKAKAN GERAK GERI GASING ASTRO CERIA UNTUK KITE JE

    • Muhd fathurahman aman bin othman December 23, 2012 at 12:01 pm - Reply

      abang zoey saya nk masuk jugak nombor telefon saya 0194740570

    • fira comel June 7, 2013 at 12:52 pm - Reply

      saya pun samaa!!!!!!!!!!!!!!!

  2. noraini bt radzali December 11, 2008 at 5:02 pm - Reply

    kerana dapat menimba ilmu pengetahuan

  3. alif fadilah December 17, 2008 at 2:50 pm - Reply

    kerana dapat memasuki pelbagai peraduan yang menarik

  4. Rakib and Jayaraajh December 19, 2008 at 7:26 pm - Reply

    Kami berdua ingin masuk “GERAK GERI GASING” boleh tak saya nak borang untuk masauk “GERAK GERI GASING”

  5. ABDUL RAHMAN AND ABDUL RAKIB December 19, 2008 at 7:59 pm - Reply

    abang zoey bagaimanakah caranya untuk menyertai pertandingan gerak geri gasing

  6. ABDUL RAHMAN AND ABDUL RAKIB December 19, 2008 at 8:01 pm - Reply

    kerana astro ceria ialah saluran tv yang boleh menggembirakan kanak-kanak dan I LOVE ASTRO CERIA

  7. ABDUL RAHMAN AND ABDUL RAKIB December 19, 2008 at 8:03 pm - Reply

    KERANA RANCANGAN GERAK GERI GASING AMAT MENYERONOKKAN KANAK-KANAK DAN SAYA SUKAKAN RANCANGAN GERAK GERI GASING

  8. SITI AININ SOFEA BT MOHD FAIZAL December 23, 2008 at 12:09 pm - Reply

    SAYA SUKA GERAK GERI GASING KERANA =

    1.MENDAPAT HADIAH YANG BANYAK
    2.MENYERONOKKAN
    3.DAPAT BERJUMPA DENGAN ABANG ZOEY DAN MAT KACAU

    ASSALLAMMUALAIKUM.

  9. Safi Zakirah Asyiqin bte Adisah January 19, 2009 at 5:07 pm - Reply

    hai saya.ingin sangat memasuki peraduan gerak geri gasing.saya cemburu sebab saya tak dapat masuk peraduan itu.boleh tunjukkkan cara.

  10. Safi Zakirah Asyiqin Bte Adisah January 19, 2009 at 5:28 pm - Reply

    Hai,saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasingtu.Saya cemburu sebab tak dapat masuk peraduantu.Bagaimana caranya?Sebab saya juga nak turut serta.

  11. adib zaidi bin azhar February 22, 2009 at 1:33 pm - Reply

    abang zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing

  12. aiman March 8, 2009 at 2:30 pm - Reply

    Hai,saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasingtu.Saya cemburu kerana tidak dapat memasukinya.bagaimana cara untuk memasukinya?

  13. muizzuddin bin mokhtar March 27, 2009 at 8:15 pm - Reply

    saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing.saya amat cemburu kerana tidak dapat memasukinya.saya ingin berjumpa dengan abang zoey dan mat kacau.

  14. mushrif aiman dan alia March 27, 2009 at 8:20 pm - Reply

    saya tidak sabar untuk berjumpa abang zoey dan mat kacau.

  15. muizzuddin March 27, 2009 at 9:08 pm - Reply

    saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing.saya cemburu kerana tidak dapat memasukinya.saya ingin berjumpa dengan abang zoey dan mat kacau.

  16. hazwan December 16, 2009 at 4:34 pm - Reply

    hai abang zoey,saya nak tanya bagaimana hendak menyertai gerak gari gasing?

  17. hazwan December 16, 2009 at 4:36 pm - Reply

    hai abang zoey,saya nak tanya bagaimana hendak menyertai gerak geri gasing?

  18. aQ irah June 21, 2010 at 3:32 pm - Reply

    wassup wassup al.., ianya boleh disertai oleh semua kanak kanak.., astro ceria.., do de best_es.., good luck 2uuu.., and astro ceria untuk kite kite ajerrrr..,

  19. asyraf azizan September 9, 2010 at 7:43 am - Reply

    assalamualaikum abg zoey,saya ingin menyertai peraduan ini kerana saya ingin mendapat hadiah dan bergelak ketawa bersama abg zoey n mat kacau.boleh ke saya mendapat perkara yg demikian???????

  20. asyraf azizan September 9, 2010 at 7:45 am - Reply

    assalamualaikum abg zoey,saya ingin menyertai peraduan ini kerana saya ingin mendapat hadiah dan bergelak ketawa bersama abg zoey n mat kacau.

  21. FaRhAn October 15, 2010 at 2:06 pm - Reply

    Hai abang zoey,bagaimanakah hendak masuk gerak geri gasing.Bolehkah saya masuk.

  22. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN October 17, 2010 at 10:36 am - Reply

    selangor darul aman selangor

  23. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN October 17, 2010 at 10:38 am - Reply

    gerak geri memeng hebat saya suka menonton gerak geri gasing saya menontosetiap hari best

  24. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN October 17, 2010 at 10:43 am - Reply

    abang zoey macam mana mau masuk gerak geri gasing

  25. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN October 18, 2010 at 4:01 pm - Reply

    saya ingin memasuki gerak geri gasing sebab hadiah nya cukup lumayan abang zoey tolong kasih saya masuk kerana saya ingin menolong ibusaya yang sakit

  26. Muhd Izzar Irfan Bin Jaizan October 20, 2010 at 11:33 pm - Reply

    asalammualaikum abang zoey dan mat kacau.saya pun mahu cuba nasib saya ni.

  27. Muhd Izzar Irfan Bin Jaizan October 21, 2010 at 3:00 pm - Reply

    abang zoey kena pilih saya tau

  28. noor amirah October 25, 2010 at 11:55 pm - Reply

    abang zoey saya dan abang saya ingin masuk ke GERAK GERI GASING.

  29. roszliana azwa October 29, 2010 at 11:20 pm - Reply

    saya dan adik saya ingin masuk peraduan gerak geri gasing saya harap boleh masuk

  30. AFIQ October 30, 2010 at 6:32 pm - Reply

    November 5th,2010 at 11:55
    abang zoey saya dan adik saya ingin masuk gerak geri gasing.

  31. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN November 3, 2010 at 9:19 pm - Reply

    abang boleh kasih masuk saya di gerak geri gasing sebab saya ingin mau mencuba nasib saya ni mat kacau terus megacau

  32. farhanah bt bustami November 4, 2010 at 11:09 pm - Reply

    abg zoey saya ingin memasuki gerak geri gasinglah macm mana caranya

  33. MOHAMMAD REIFLY HAKIM BIN RESHIDI November 6, 2010 at 2:29 pm - Reply

    SAYA SUKA GERAK GERI GASING KERANA =

    1.MENDAPAT HADIAH YANG BANYAK,
    2.MENYERONOKKAN,
    3.DAPAT BERJUMPA DENGAN ABANG ZOEY DAN MAT KACAU,
    4.DAPAT KELUAR TV.
    Assalamualaikumsaya saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing.Kerana saya ingin memcuba nasip.Abg zoey,saya ingin menyertai peraduan ini kerana saya ingin berjumpa dengan abg zoey dan mat kacau.saya cemburu kerana tidak dapat memasuki peraduan ini.

  34. AMIRUL LUQMAN BIN HARUN November 6, 2010 at 2:54 pm - Reply

    hai,kawan2 saya dan adik saya ingin memasuki gerak geri gasing tapi kami tidak pandai minta borang itu

  35. ummi nazeerah November 7, 2010 at 8:24 pm - Reply

    saya hendak memasuki gerak geri gasing kerana permainan nya sanga seronok

  36. ummi nazeerah November 7, 2010 at 8:26 pm - Reply

    gerak geri gasing memang seronok

  37. Fauziah binti Abdul Malik November 8, 2010 at 10:58 am - Reply

    Gerak Geri Gasing memang menghiburkan kanak-kanak terutama sekali apabila mat kacau suka mengacau kanak-kanak, itu yang menghiburkan kedua hadiah yang lumayan , ketiga boleh keluar gambar dikaca TV malah astro banyak membantu kanak-kanak berani dengan keterampilan masing-masing syabas astro memang satu Malaysia yang terunggul rakyat didahulukan pencapaian diutamakan sebagaimana YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak katakan .

  38. IZZAR IRFAN & AIMAN ABBAS November 9, 2010 at 3:00 pm - Reply

    ABANG ZOEY SAYA INGIN MASUK GERAK GERI GASING .TAPI SAYA MAHU ABANG ZOEY DAN MAT KACAU SIHAT SAHAJA . SAYA MASUK PADA BULAN DECEMBER . SAYA HARAP ABANG ZOEY PILIH LAH SAYA. SAYA INGIN MASUK KUMPULAN NORIS.
    MAT KACAU JANGAN SELALU DOK KACAU ORANG YA.
    ITU SAJA SAYA NAK HABAR KAT ABANG ZOEY DAN MAT KACAU

  39. Rafiqi and Rafidi November 10, 2010 at 11:24 pm - Reply

    abg zoey tolong beri tahu dimana studio gerak geri gasing

  40. irdina miza November 13, 2010 at 6:59 pm - Reply

    agaimanakah cara saya hendak masuk gerak geri gasing4 dan wujud ke G.G.G.4??

  41. paulus manja November 14, 2010 at 11:08 am - Reply

    hai…… abg zoey,..boleh tak saya dan kawan saya masuk ke gerak geri gasing…..

  42. paulus manja November 14, 2010 at 11:12 am - Reply

    hai…abg…zoey saYa dan kawan saya NAK MASUK KE GERAK GERI GASING…….

  43. putri roshaniza atiha November 18, 2010 at 12:50 pm - Reply

    abang zoey saya dan abang saya hendak masuk gerak geri gasing.

  44. aliah batrisyia bt rusman November 18, 2010 at 10:25 pm - Reply

    abang zoey saya dan adik saya ingin masuk ke
    gerak geri gasing.

  45. aliah batrisyia bt rusman November 18, 2010 at 11:18 pm - Reply

    Asalammualaikum abg zoey saya dan adik saya ingin masuk ke gerak geri gasing musimketiga.

  46. aliah batrisyia bt rusman November 18, 2010 at 11:35 pm - Reply

    abg zoey pilih saya dan adik saya tau.rumah saya di klang,selangor kalau tengo ada sekolah kebangsaan telur pulai itu kan depan sekolah itu ada rumahkan yang ada get berwarna coklat rumah itu lahrumah saya.

  47. Afif Fikri November 19, 2010 at 9:59 am - Reply

    Saya dan adik saya nak masuk GGG, leh bg no talipon utk dihubungi atau alamat email, nak sesangat masuk sbb mcm senang je permainannya dan senang sgt dapt hadiah

  48. farhan dan nani November 23, 2010 at 12:49 am - Reply

    aslammualaikum abg zoey sye teringin nk msk gerak geri gasing macam mne nk masuk hmmmm macam mne abg zoey

  49. MAAHESH A/L RAMESH November 24, 2010 at 9:12 am - Reply

    Gerak geri memang SUPERB. Saya suka menonton gerak geri gasing. Saya ingin masuk permainan gerak geri gasing dan memenangi hadiah yang best best itu.

  50. Nor Redza Nashriq B. Nor Reshiam November 26, 2010 at 2:15 pm - Reply

    asalam mualaikum.Abang zoye saya ingin masuk acara Gerak Geri gasing . Jangan lupa amik saya tau………………………

  51. nur nabilah binti mohd noor November 26, 2010 at 7:13 pm - Reply

    abg zoey saya dan kwn.nama kwn saya ialah zulaikha atau ika kami memilih merah kerana kami berdua sukew warna merah .bye 2.

  52. nur nabilah binti mohd noor November 26, 2010 at 7:23 pm - Reply

    abang zoey saya dan ika ingin masuk ke gerak geri gasing.

  53. nur nabilah binti mohd noor November 28, 2010 at 6:41 pm - Reply

    abang zoey saya dan ika akan menyertai peraduAN GeRaK GeRi GaSiNg.

  54. nur nabilah binti mohd noor November 28, 2010 at 6:42 pm - Reply

    bye2

  55. umar danial bin abd halim November 29, 2010 at 11:26 pm - Reply

    assalammualaikom abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing

  56. putra roskhairul fitri November 30, 2010 at 11:45 am - Reply

    abang zoey saya hendak masuk gerak geri gasing boleh tak saya minta borang gerak geri gasing.

  57. nur nabilah binti mohd noor December 1, 2010 at 5:01 pm - Reply

    abang zoey saya dan ika nak masuk rancangan gerak geri gasing 3 please……..abang zoey.

  58. nur nabilah binti mohd noor December 1, 2010 at 5:03 pm - Reply

    bye2 abang zoey.

  59. nur nabilah binti mohd noor December 1, 2010 at 5:06 pm - Reply

    abang zoey kalau saya dapat masuk rancangan gerak geri gasing 3 sila call no.0125374522 ini.

  60. nur nabilah binti mohd noor December 1, 2010 at 5:07 pm - Reply

    ika kirim salam pada abng zoey.

  61. muhammad syazwan December 2, 2010 at 11:55 am - Reply

    saya ingin masuk dalam pertandingan gerak geri gasing

  62. nazarul naqib ikhwan December 2, 2010 at 12:14 pm - Reply

    saya dan adik saudara saya ingin mencuba nasib pula,tolonglah abang zoey

  63. amirul amir December 2, 2010 at 2:09 pm - Reply

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing

  64. amirul amir December 2, 2010 at 2:20 pm - Reply

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing kerana saya cemburu dengan pemenang yang menang pelbagai permainan

  65. Afif Fikri December 2, 2010 at 11:06 pm - Reply

    saya berumur 10 tahun, dan adik saya afif fareez 8 tahun sampai termimpi-mimpi masuk gerak geri gasing, lepas tu menang hadiah. Bila agaknya mimpi jadi kenyataan.

  66. kishyen December 2, 2010 at 11:21 pm - Reply

    Abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing

  67. SYUHAILAH DAN IZZAT December 4, 2010 at 1:27 am - Reply

    ABG ZOEY SAYA DAN ADIK SAYA INGIN MNYERTAI RNCANGAN GERAK GERI GASING BNYK PNGETAHUAN YG BOLEH SAYA DPT DARI RNCNGN TERSEBUT.DAN SAYA BOLEH MNDPT BNYK HADIAH.SAYA HARAP DAPAT MASUK RNCGAN TERSEBUT.SUDAH LAMA SAYA IDAM-IDAMKAN UNTUK MEMASUKI RNCANGAN TERSEBUT.SAYA BOLEH MSUK DALAM TV.DAN MACAM-MACAM LAGI.

  68. Nur Dayana Najwa December 6, 2010 at 8:23 pm - Reply

    abang zoey,,saye nk msuk gerak geri gasing 3 tapi mcm mane ye? nnti klau ade gerak geri gasing 4 abang zoey plih saye tau.saye nk no. telefon abang zoey bleh tak? abang zoey reply tau.

  69. hanis December 8, 2010 at 2:24 pm - Reply

    salam..adk saya ingin masok program gerak geri gasing..tp mcm mne erk??xtau la..tolong ea bang zoey..

  70. ikha December 10, 2010 at 1:27 pm - Reply

    abg zoey adakah gerak geri gasing masih di tayangkan

  71. ilmi December 10, 2010 at 1:33 pm - Reply

    abg zoey saya amat suka menonton gerak geri gasing

  72. ikha December 10, 2010 at 1:38 pm - Reply

    saya ingin sertai peraduan ini kerana ia sangat best

  73. ahda abidah December 11, 2010 at 1:25 pm - Reply

    abang Zoey saya ingin masuk kerana saya nak meggambi hadiah yang menarik di Gerak Geri Gasing

  74. syed muhamaad harith December 11, 2010 at 5:27 pm - Reply

    saya ingin masuk gerak geri gasing macam mana

  75. syed muhamaad harith December 11, 2010 at 5:28 pm - Reply

    saya ingin masuk gerak geri gasing musim ke 3 macam mana

  76. hamsyari December 12, 2010 at 5:21 pm - Reply

    saya seorang ibu mesti tengok.

  77. nurul najwa December 13, 2010 at 6:36 pm - Reply

    betoi tu amirul..sye pown nak masuk gak

  78. amer nuqman December 14, 2010 at 9:23 am - Reply

    abang zoey mcm mana nk masuk gerak geri gasing saya dan adik sya teringin nak masuk yang menyeronkan ialah mendapat hadiah

  79. muhamad amin syariffuddin bin aziz December 14, 2010 at 12:19 pm - Reply

    hai abang mat kacaw ape kabar saya doakan abang -abang di studiyo sehat sejah tera kalau boleh saya nak memasuki gerak geri gasing ok assalammualaikum

  80. muhamad amin hazik bin aziz December 14, 2010 at 12:30 pm - Reply

    hai abang zoey saya ingin masuk kerak geri gasing kerana saya jeles bengan dapat memasuki gerak geri gasing ok assalammualaikum

  81. aida saleha bn. salleh December 14, 2010 at 11:43 pm - Reply

    Hai abang zoi sayanak masuk dalam gerak geri gasing degan aiman adik saya tapi dekat mane abang zoi.

  82. Danial Faiz December 15, 2010 at 4:01 pm - Reply

    abang zoey saya dan Aida Nurina teringin sangat nak masuk gerak geri gasing kalau boleh massage saya ke 0194787366 tau.

  83. aida saleha bn. salleh December 15, 2010 at 10:55 pm - Reply

    hai abang zoey saya nak masuk dalam gerak geri gasing degang adik saya aiman.abang zoey kalau saya dapat masuk call saya no.0123781867 .dekat mane tepateya abang zoey.

  84. MOHAMMAD IZZAT ASHRAF BIN MD YUSOFF December 16, 2010 at 8:55 pm - Reply

    cm ner nak masuk gerak geri gasing????

  85. mohammad izzat aiman bin md yusoff December 16, 2010 at 8:58 pm - Reply

    abg joey saya nak msok gerak geri gasing gak…tpi sya xtau cam ner cara nak masok ke gerak geri gasing….

  86. michael chong wei cung December 16, 2010 at 11:06 pm - Reply

    saya ingin nak masuk gerak geri gasing…..pasti boleh menang punya la…

  87. afiq December 16, 2010 at 11:12 pm - Reply

    saya nak msk rancangan ini kerana saya rasa saya paling layak..

  88. muhammad danial December 17, 2010 at 3:25 pm - Reply

    salam sejahtera. abang zoey saya ingin menyertai pertandingan gerak geri gasing di televisyen, macam mana cara?

  89. Azimah Ngah December 17, 2010 at 3:46 pm - Reply

    Anak Saya ingin sgt masuk dalam gerak geri gasing, mcm mana tu ye…
    Prosedurnya macm mana ….

  90. annissa December 19, 2010 at 4:43 pm - Reply

    saya suka gerak geri gasing

  91. aqilah/yasmin December 19, 2010 at 6:43 pm - Reply

    Hai abg zoey,bolehkah kami menyertai pertandingan gerak geri gasing???boleh tak abg tunjuk mcm mane ingin menyertai pertandingan tersebut???kalau boleh pilihlah kami!!!
    ~bye~

  92. aqilah/yasmin December 19, 2010 at 6:51 pm - Reply

    kalau boleh call lah no.ni = 096188032
    assalamualaikum

  93. amninabilah December 22, 2010 at 1:13 pm - Reply

    abg zoey camne nak masuk GGG saya dan saudara saya teringin sngt nak masuk bglahtau cane nak masuk please……:’(

  94. amninabilah December 22, 2010 at 1:24 pm - Reply

    tolonglah saya dan saudara saya nak masuk gerak geri gasing

  95. Harith Zulqarnain December 22, 2010 at 11:44 pm - Reply

    saya mahu main dan menang hadiah yang hebat

  96. hasif haiqal December 22, 2010 at 11:59 pm - Reply

    hai abg zoey saya ingin masuk dalam gerak geri gasing bleh tolong saya..?

  97. irfan harith December 23, 2010 at 12:02 am - Reply

    salam abg zoey..saya berminat nak masuk dalam gerak geri gasing….
    harap abg dapat tolong saya. tq

  98. annur fatihah binti mohd rizal December 23, 2010 at 12:48 pm - Reply

    saya dan adik ingin mencuba nasib untuk menjadi pemenang gerak geri gasing harap 2 boleh kerana saya cemburu melihat peserta gerak geri gasing yang mendapat hadiah2 istimewa…. ~annur&adik.

  99. annur fatihah binti mohd rizal December 23, 2010 at 12:50 pm - Reply

    harap 2 dapat saya tak sabar2 ni !!!!!1

  100. annur fatihah binti mohd rizal December 23, 2010 at 12:52 pm - Reply

    ceria>>>>>.

  101. EL-AIN BINTI AMRAN December 24, 2010 at 12:54 pm - Reply

    abang zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing dan jalan apa kalau saya boleh masuk call nombor ni :0163164819

  102. ezreen syazreena December 24, 2010 at 3:58 pm - Reply

    saya ingin memasuki gerak geri gasing kerana saya dapat berjumpa dengan abang zoey.

  103. erieza syafreena December 24, 2010 at 4:05 pm - Reply

    Saya ingin memasuki peraduan gerak geri gasing kerana saya cemburu terhadap peserta yang memenangi pelbagai permainan yang menarik.Saya juga dapat berjumpa dengan abg zoey dan mat kacau.Assalamualaikum

  104. faqrul haqqem bin muhd fahmi December 24, 2010 at 4:09 pm - Reply

    hi abg zoey
    saya tengok gerak geri gasing kan…….
    rasa geram kerana masa bonus jer…. mesti tak lepas
    ada jugak yang lepas?
    =)

  105. faqrul haqqem bin muhd fahmi December 24, 2010 at 4:12 pm - Reply

    saya nak masuk kat gerak geri gasing tetapi
    matlamat yang abg zoey cakap lain pulak yang dia tulis
    macam mana hah…….

  106. amirul iman December 24, 2010 at 10:01 pm - Reply

    hi abang zoey.saye ingin masuk gerak geri gasing sebab banyak pelbagai permainan saye nak abang zoey datang lah dekat rumah saye di taman pelangi jaye sentul nombor rumah 3<3saye sayang sangat dekat abang zoey …..boleh tak saye masuk gerak geri gasing

  107. amirul iman December 24, 2010 at 10:02 pm - Reply

    hi abang zoey.saye ingin masuk gerak geri gasing

  108. amirul iman December 24, 2010 at 10:04 pm - Reply

    hi abang zoey saye ingin masuk gerak-geri gasing

  109. amirul iman December 24, 2010 at 10:10 pm - Reply

    saye dan sofiya ingin masuk di gerak geri gasing 3please

  110. HAIRUL ANAM December 26, 2010 at 4:46 pm - Reply

    HAI ABANG ZOIE SAYA BEHARAP SAYA DAPAT MEMASUKI GERAK GERI GASING BAI

  111. nurul ain&ahmad zaid December 26, 2010 at 7:17 pm - Reply

    abang zoey tahun depan bulan 12 saya dengan adik saya nak masuk gerak geri gasing boleh x.

  112. INDERVARMAN December 28, 2010 at 12:19 am - Reply

    SAYA BERMINAT UNTUK MENYERTAI PERMAINAN DALAM GERAK GERI GASING TAPI BAGAIMANA CARANYA .

  113. INDERVARMAN December 28, 2010 at 12:23 am - Reply

    ABANG ZOEY SAYA MINAT MASUK PERTANDINGAN GERAK GERI GASING

  114. shazwi najwan bin hamidon December 29, 2010 at 11:21 am - Reply

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing kerana saya cemburu dengan pemenang yang menang pelbagai permainan

  115. haifa irdina January 1, 2011 at 11:40 am - Reply

    hai abang zoey..boleh tunjukkn macam mana cara nak masuk ke gerak geri gasing.???

  116. haifa irdina January 1, 2011 at 11:42 am - Reply

    saya ingin mencuba nasib..saya cemburu melihat pemenang yang mendapat hadiah

  117. nur firdauz January 10, 2011 at 8:28 pm - Reply

    abang zoey saya teringin sangat ke gerak geri gasing hampir setiap hari saye menonton gerak geri gasing

  118. doraemon January 14, 2011 at 6:46 pm - Reply

    apalah, aku x tau pun yang ada peraduan ni…

  119. anis nafizah mohd nasir January 15, 2011 at 11:03 am - Reply

    abg zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing ni..

  120. Dinie Darwisyah January 17, 2011 at 6:06 pm - Reply

    abang zoey saya teringin sangat ni nak masuk peraduan ini,kalau saya nak masuk abang zoey boleh bagi borang???

  121. Dinie Darwisyah January 17, 2011 at 6:14 pm - Reply

    abang zoey bilakah saya boleh masuk dan dimanakah tempatnya????

  122. izzah sofea January 19, 2011 at 11:05 pm - Reply

    abang zoey saya ingin masuk ke gerak geri gasing kerana saya cemburu dengan pemenang yang menang dengan pelbagai hadiah

  123. muhammad zuhairi January 21, 2011 at 7:37 pm - Reply

    abang zoey ingin sangat masuk pertandingan gerak geri gasing tolonglah.

  124. Muhammad amierul Syazwan January 24, 2011 at 1:50 pm - Reply

    saya terlalu berminat dengan rancangan gerak geri gasing, tpi tak tau nk sertai macamana, tlg la abg zoey….

  125. alvinong January 27, 2011 at 4:13 pm - Reply

    adang zoey call lah telefon ni 0169746220

  126. Muhammad amierul Syazwan January 28, 2011 at 1:50 pm - Reply

    sya nk joint gerak geri gasing…

  127. hazirah sapie January 29, 2011 at 11:38 am - Reply

    saye suke sangat gerak geri gasing

  128. hazirah sapie January 29, 2011 at 11:38 am - Reply

    hai

  129. muhammad fadhil January 29, 2011 at 9:11 pm - Reply

    assalamualaikum…abang zoey dan mat kacau bagaimana saya dan adik saya ingin memasuki pertandingan gerak geri gasing.Abang zoey tolonglah saya dan adik saya ingin sangat memasuki pertandingan ini.

  130. aqilah binti khairul azhar February 2, 2011 at 11:12 pm - Reply

    assalamualaikum,abang zoey dengan matkacau saya mahu bertanya adakah peraduan gerak geri gasing ditutup

  131. norzihan&syahirah irdayu February 3, 2011 at 5:00 pm - Reply

    abang zoey saya dan kawan saya ingin menyertai gerak geri gasing 4,tolong lah abang zoey……………,kami ingin jadi pemenang peraduan gerak geri gasing.please………….

  132. norzihan&syahirah irdayu February 3, 2011 at 5:01 pm - Reply

    tolong tau

  133. M.haiqal b. haffez tarmizi May 18, 2012 at 9:46 am - Reply

    abang zoey macammana nak memasuki pertandingan gerak geri gasing

  134. farah June 30, 2012 at 9:45 am - Reply

    abg zoey,macam mane nak masuk gerak geri gasing…bagi tahu sekarang

  135. Naufal bin Nordin September 15, 2012 at 11:02 am - Reply

    abg zoey,macam mane nak masuk gerak geri gasing…bagi tahu sekarang

  136. nurul ayuni September 15, 2012 at 11:42 am - Reply

    boleh saya tahu setiap episod gerak geri gasing akan diadakan pada hari apa dan pukul berapa ya.

  137. Rohaya Wahab September 15, 2012 at 3:47 am - Reply

    saya memang suka gerak geri gasing.

  138. aiman hakim September 15, 2012 at 1:03 pm - Reply

    abang zoey boleh saya & adik saya nk masuk gerak geri gasing

  139. Fatini Suharizan September 17, 2012 at 4:49 am - Reply

    saya nak masuk, tapi bila ada yang baru.

  140. Faridah Mat September 29, 2012 at 2:54 am - Reply

    saya nak daftarkan anak saya masuk tpi macam mana ye,…

    • maizatul ezzah October 27, 2012 at 4:35 pm - Reply

      saya suka menonton grak geri gasing.saya nak masukkan adik saya tapi mcm mne ye??

    • Anonymous November 4, 2012 at 6:08 am - Reply

      boo

  141. aizat October 9, 2012 at 3:21 pm - Reply

    saya nak masuk,saya mewakili pasukan hijau

  142. nur shamiera shafikah binti rokman October 23, 2012 at 2:58 pm - Reply

    saya pun nak masuk tp macam mana boleh ke

  143. farhan hanafi October 27, 2012 at 11:17 am - Reply

    saya nak masuk gerak geri gasing

    tetapi mc mne nak masuk gerak geri gasing?

  144. fikri hakim October 27, 2012 at 11:21 am - Reply

    saya nak masuk dengan adik saya farhan hanafi

  145. farhan dan fikri October 27, 2012 at 11:30 am - Reply

    saya nak masuk paa bulan november

    dan saya harap abg zoey dan mat kacau sihat sahaja

    itu saja yang saya hendak beritahu

    pilih lah saya farhan hanafi dan fikri hakim terpilih

  146. addy saya selalu menonton gerak geri gasing saya ingin nak masuk gerak geri gasing dan saya harap abg zoey dan mat kacau sihat sahaja dan saya nak masuk dengan kakak saya tolong lah pilih saya saya suka gerak geri gasing dan saya suka abg zoey dan mat kac November 3, 2012 at 11:24 am - Reply

    saya suka gerak geri gasing

  147. Addy Aslam November 3, 2012 at 3:28 am - Reply

    saya dah post.

  148. Nur Iylia Syafiqa Fieyqa November 9, 2012 at 6:47 am - Reply

    sy nk msuk jugak.. cm ne nak daftar..

  149. NabilZikri November 10, 2012 at 4:50 pm - Reply

    Sya nak msuk tpi macam mana ya nak dftar sbb sye tringin nak mndi kan dalalm tu….atau mat kacau yang kna “MANDI”

  150. Sara Syafia November 10, 2012 at 12:05 pm - Reply

    macam mana nak masuk :)

  151. shidah dan nadia November 12, 2012 at 2:42 pm - Reply

    saya ingin masuk gerak geri gasing ini sebab kami nak mencuba dan macam mana nak daftar borang itu………

  152. Maziatul Nana November 16, 2012 at 3:40 am - Reply

    Macam mana nak masuk yeeeee

    • Nurul Hanis December 13, 2012 at 8:37 am - Reply

      saya nak masuk tapi macam mana yer

  153. shafika November 17, 2012 at 1:37 pm - Reply

    macam mane nak masuk peraduan gerak geri gasing

  154. nina November 17, 2012 at 1:46 pm - Reply

    macam mane saye nak masuk kan anak saya ker gerak geri gasing yee kalau nak kalau zoe nak kol boleh kol 0173116684 nina

  155. amirah November 18, 2012 at 5:52 pm - Reply

    abang zoey mcm mn nk msk gerak geri gasing abang zoey kalau boleh sila call 0148394844

  156. amirul asyraf November 18, 2012 at 11:12 pm - Reply

    abg zoey,sye suke menonton gerak geri gasing,tapi saye tak tahu bagaimana nak masuk peraduan ini…saya harap abg zoey&mat kacau sihat..saye harap juga abg zoey boleh memilih saye&abg saye….

  157. hafiqa November 19, 2012 at 4:28 pm - Reply

    Saya suka gerak geri gasing kerana ia satu rancangan yang sangat menarik dan nama kumpulan yang menyertai gerak geri gasing hebat hebat .Sekian terima kasih.

  158. Nowena November 19, 2012 at 5:44 pm - Reply

    Gerakgerigasing ni boleh tahan la best nya tapi bosan bla bla bla bla bla bla

  159. wanie anie November 20, 2012 at 2:56 pm - Reply

    saya suka gerak geri gasing kerana dapat hadiah yang menarik dan banyak faedah ^-^

  160. shafiq November 20, 2012 at 10:08 pm - Reply

    abang zoey,saya nak masuk gerak geri gasing.kalau abang zoey dapat masukkan kita boleh call kita 0127157836 shafiq

  161. syakir December 2, 2012 at 11:27 am - Reply

    saya mahu masuk gerak geri gasing
    dengan abang saya

  162. MUHAMMAD KHAIRUDDIN December 2, 2012 at 12:54 pm - Reply

    ABANG ZOEY SAYA INGIN MEMASUKI GERAK GERI GASING DENGAN SEPUPU SAYA ABNG ZOEY CALL LAH SAYE 012-9603229

  163. jiha December 2, 2012 at 5:41 pm - Reply

    macam mane nak masuk gerak geri gasing abang zoey sila telifon saya 0127814720

  164. Batrisyia and adib December 4, 2012 at 11:53 pm - Reply

    Macam mana nak isi borang GGG???

  165. KAMILA DAN CAMALIA December 5, 2012 at 7:08 pm - Reply

    MACAM MANA INGIN MASUK DAN MACAM MANA MENGISI BORANG PERADUAN GERAK GERI GASING

  166. mujahid December 5, 2012 at 11:48 pm - Reply

    saya mahu memasuk gerak geri gasing tapi tak boleh

  167. mujahid December 5, 2012 at 11:50 pm - Reply

    saya suka gerak geri gasing kerana dapat hadiah yang menarik dan banyak faedah

  168. ain December 6, 2012 at 8:04 pm - Reply

    sayac
    suka tengok abg zoey dan mat kacau boleh tak saya nak masuk abg zoey

  169. majin vegeta December 7, 2012 at 9:05 am - Reply

    tak sabarnya saya nak dapat hadiah

  170. nur alya shuhada December 7, 2012 at 3:44 pm - Reply

    assalamualaikum abang Zoey abang Zoey ke tK

  171. nur alya shuhada December 7, 2012 at 3:46 pm - Reply

    saya sihat abang Zoey cakaplah macam mana nak masuk gerak geri gasing

  172. nur alya shuhada December 7, 2012 at 3:48 pm - Reply

    saya teringin sangat nk masuk gerak geri gasing mesti saya tak sabar

  173. nur alya shuhada December 7, 2012 at 3:49 pm - Reply

    abang Zoey sabar ke saya nak masuk ni mesti abang Zoey

  174. nur alya shuhada December 7, 2012 at 3:50 pm - Reply

    tak sabar kn saya nk masuk ni kan

  175. nur alya shuhada December 7, 2012 at 4:02 pm - Reply

    abang Zoey nanti saya masuk ni abang Zoey nk bagi hadiah apa mesti magic kan saya suka magic kalaulah abang Zoey nk bagi saya magic mesti saya kena bayar kn abang Zoey mat kacau tengah buat apa tu mesti dia tengah main air budak yang kena air tu kan

  176. nur alya shuhada December 7, 2012 at 4:49 pm - Reply

    saya ni memang tak sabar sangat , ha abang Zoey macam ni nak bagi saya masuk dalam rancangan gerak geri gasing ni saya memang sayang abang Zoey sebab tu lah saya masuk sebab lama sangat tk jumpa abang Zoey

  177. nur alya shuhada December 7, 2012 at 4:51 pm - Reply

    abang Zoey saya ada satu isyarat kalau saya suruh apa abang Zoey mesti jawab dan buat

  178. nur alya shuhada December 7, 2012 at 4:53 pm - Reply

    ok lah saya nk tengok tv

  179. nur alya shuhada December 7, 2012 at 6:35 pm - Reply

    abang Zoey macam n nk masuk

  180. nur alya shuhada December 7, 2012 at 6:37 pm - Reply

    abang Zoey saya nak masuk gerak geri gasing abang Zoey macam mana nk masuk

  181. izma maryam December 8, 2012 at 10:58 am - Reply

    ala rugi la tk msuk grk geri gasing

  182. nor ain fitriah binti abdul razak December 8, 2012 at 11:45 am - Reply

    ala…saye nk masuk gerak geri gasing tolong buat yg untuk tahun 2013 boleh tak…

  183. nurul syawal balqis December 8, 2012 at 2:11 pm - Reply

    saya nak masuk gerak geri gasing. macam mana nak daftar.

  184. nik afiq December 8, 2012 at 3:03 pm - Reply

    abang zoey saya nak masuk gerak geri gasing kalau boleh sila sms ke nombor ni 0126907485

  185. syafiqa December 8, 2012 at 4:44 pm - Reply

    abg zoey mcm mane n masuk perpaduan gerak geri gasing.saye harap abg zoey dpat masukkan saye dlm perpaduan ini.call saye017-21147411 :)

  186. nina December 8, 2012 at 4:50 pm - Reply

    abg zoey akak saye tersalah tulis no fhone no fhone tulnye 017-2114741

  187. syafiqa December 8, 2012 at 4:53 pm - Reply

    abg zoey saye dengan adik saye nak sangat masuk perpanduan ini . saya harap abang zoey masukkanlah saye ye ni no fhonenye 0172114741 :)

  188. mohd shahrul December 9, 2012 at 12:01 pm - Reply

    cm ne nk masuk

  189. Siti Munirah December 9, 2012 at 12:05 pm - Reply

    hye,kalau sye nk msuk grk gri gsng leh tak?

  190. Suzana Zakaria December 10, 2012 at 5:01 am - Reply

    Hak nak masuklah
    Tapi

    Macam nak masuk

  191. luqman December 11, 2012 at 3:12 pm - Reply

    nak hadiah

  192. Hazlina Hanan December 11, 2012 at 8:19 am - Reply

    Hannah suka tengok gerak geri gasing tapi saya nak masuk juga tapi macam mana nak daftar

    • Nur Syahizzati December 11, 2012 at 8:40 am - Reply

      ni kan time 2008..bkn 2012

    • Aidil Haziq December 27, 2012 at 6:39 am - Reply

      saya selalu tengok ceritagerak geri gasing saya nak main tapi nak daftar macam mane yerrr…….!

  193. syamirul dan wany December 11, 2012 at 9:36 pm - Reply

    Saya dan kakak saya ingin memasuki gerak geri gasing boleh.x

  194. nurul syamimi bt sukri December 12, 2012 at 10:06 am - Reply

    abang zeoy,saya nak masuk dalam gerak geri gasing.abang zeoy macam mana nak masuk

  195. nurul hanis December 13, 2012 at 4:42 pm - Reply

    saya ingin memasuki gerak geri gasing tapi macam mana? saya teringin sangat untuk memasuki gerak geri gasing kerana boleh mendapat hadiah yang lumayan….

  196. Ajib Power December 14, 2012 at 6:45 am - Reply

    macm mana nk msk.

  197. ain nasuha December 14, 2012 at 3:25 pm - Reply

    cemburunye tak leh masukk orang lain dapat hadiah kita dapat marah

  198. nor aliza December 15, 2012 at 2:26 pm - Reply

    mcm mane nok msuk

  199. ainul mardhiah December 16, 2012 at 7:57 am - Reply

    abang zoey macamana nak masuk gerak geri gasing?

  200. syahira are-lisya December 16, 2012 at 6:52 pm - Reply

    saya nk msuk gerak geri gasing..
    sye nk msuk ngan erni..
    telefon ini 094764055

  201. izzatul shuhada December 16, 2012 at 6:54 pm - Reply

    sye nk masuk juga..
    sye nk msuk ngan saiful..
    no.rumh o94764505

  202. khairunnisa December 18, 2012 at 2:07 pm - Reply

    abang zoey tolong lah saye nak masuk sangat

  203. wan haikal danial December 21, 2012 at 2:59 pm - Reply

    saya pun nk msuk

  204. wan haikal danial December 21, 2012 at 3:01 pm - Reply

    telefon nombor nie 0179026506

  205. wan haikal danial December 21, 2012 at 3:03 pm - Reply

    sya nk msuk dengan aqil telefon nombor nie 0179026506

  206. nury aryna December 22, 2012 at 9:46 am - Reply

    assallammualaikum , abg zoey dan mat kacau , kalau boleh saya dan adik saya teringin sangat nak masuk gerak geri gasing,, kalau abang zoey baik hati tolong izin kan saya dan adik saya masuk . kalau boleh call saya dekat nombor ini, 0173728217

  207. siti afeqa December 22, 2012 at 3:04 pm - Reply

    saye suke menonton gerak geri gasing

  208. ikhwan December 22, 2012 at 3:04 pm - Reply

    abang zoey kami berdua ingin masuk gerak geri gasing tetapi macam mana ?

  209. MUHAMMAD KHAIRUDDIN December 22, 2012 at 3:07 pm - Reply

    abang zoey saya nak masuk gerak geri gasing bersame sepupu saye amil lah saye telefon lah nombor ini 012.-9603229

  210. aisyah aliah December 22, 2012 at 9:07 pm - Reply

    saya nak masuk tpi camne?
    cepatlah bagi tahu saya nak masuk

  211. aidathulazua December 23, 2012 at 11:37 am - Reply

    saya nk masok tapi cam ne?! :(

  212. Syiqin Nisha December 23, 2012 at 11:42 am - Reply

    sape penah masuk peraduan???
    dan sape tahu camne nk masuk??
    kitorang nk masuk ;)

  213. Syiqin Nisha December 23, 2012 at 11:43 am - Reply

    camne nk masuk huhuhuuu :(

  214. fatihahadnan December 23, 2012 at 7:24 pm - Reply

    setan main nan nie

  215. Umairah December 24, 2012 at 10:35 pm - Reply

    assalamualaikum semua saye ingin memasuki GERAK GERI GASING saye ingin sangat memasuki gerak geri gasing

  216. MUHAMMAD KHAIRUDDIN December 25, 2012 at 4:01 pm - Reply

    abang zoey saye handak masuk pertandingan gerak geri gasing bersame sepupu saye .abang zoey talefon lah nombor ini 0129603229.ini alamat rumah saye jalan telage emas 14292 kampung beril

  217. liyana December 27, 2012 at 4:25 pm - Reply

    sy nak masuk jgklah cmne nak daftar

  218. KAMILA DAN CAMALIA December 27, 2012 at 9:02 pm - Reply

    sedaplah org lain buleh masuk pertandingan gerak geri gasing.saya juga ingin masuk,dan mengisi borang.

  219. nur syuhada December 27, 2012 at 9:07 pm - Reply

    saya nak ambil semua hadiah ,saya akan masuk pertandingan.

  220. kamila dan camilia December 28, 2012 at 11:09 am - Reply

    saya sangat ingin masuk dalam peraduan gerak geri gasing,dan sayadan camilia ingin mendapat hadiah yang lumayan dan faedah.

  221. muhammad najmi December 28, 2012 at 2:20 pm - Reply

    abang zoey saya nak ipad sangat tapi saya miskin

  222. nur najlaa athirah December 28, 2012 at 5:30 pm - Reply

    saya suka menonton rancangan gerak geri gasing ini..

  223. KAMILA DAN CAMALIA December 29, 2012 at 12:52 pm - Reply

    macam mana ingin mengisi borang abg zoey.

  224. KAMILA DAN CAMALIA December 29, 2012 at 12:55 pm - Reply

    kalau pilih saya hubugi no tel rumah ;096225998

  225. suliana December 29, 2012 at 6:01 pm - Reply

    cara nak main macam mana

  226. suliana December 29, 2012 at 6:02 pm - Reply

    mana nak isi borang abg zoey

  227. adli dan adila December 31, 2012 at 12:03 pm - Reply

    saya suka gerak geri kerana seronok dan saya nak
    masuk dengan adik saya bye

  228. haritz December 31, 2012 at 1:25 pm - Reply

    saya teringin nak masuk plis abang abang zoey

  229. haritz December 31, 2012 at 1:30 pm - Reply

    bye abang zoey semoga saya dapat

  230. nuraleya natasha bt ridhuan January 1, 2013 at 12:30 am - Reply

    hai kawan – kawan buat apa ha kat situ

  231. nuraleya natasha bt ridhuan January 1, 2013 at 12:35 am - Reply

    hari ini kami kawan

  232. nuraleya natasha bt ridhuan January 1, 2013 at 12:38 am - Reply

    sama lah gan aku wewewwe =lalalalalalalalalalalalalalalala

  233. nuraleya natasha bt ridhuan January 1, 2013 at 1:09 am - Reply

    gaga ulala saya suka gerak geri gasing

  234. KAMILA DAN CAMALIA January 5, 2013 at 9:07 pm - Reply

    saya ingin menang hadiah yang menarik.

  235. KAMILA DAN CAMALIA January 5, 2013 at 9:30 pm - Reply

    saya sangat ingin masuk dalam gerak geri gasing.

  236. aina marsya January 12, 2013 at 3:28 pm - Reply

    saya nak sangat sangat masuk gerak geri gasing

  237. norma January 21, 2013 at 2:36 pm - Reply

    anak saya sgt teringin nak masuk gerak geri gasing..macam mana nak menyertai ye..

  238. nureen auni January 24, 2013 at 1:06 pm - Reply

    abang zoey adik saya cakap dia nak pergi masuk gerak geri gasing sebab dia nak hadiah supermen tapi kalau dapat bukan jaga pun musnahkan ada lah

  239. kamila dan camilia January 25, 2013 at 12:19 pm - Reply

    kalau pilih saya hubungi no tel kakak saya;014-5243643

  240. kamila dan camilia January 25, 2013 at 12:21 pm - Reply

    yang no tel satu lagi salah iaitu;0199002848 ini salah buat

  241. haiqal haffez January 26, 2013 at 3:44 pm - Reply

    saya nak masuk tapi cane eh?,dah lama saya nak masuk tapi saya masih x tau cane

  242. anis February 2, 2013 at 1:10 pm - Reply

    saya pun nak mASUK NAK TGK MAT KACAU

  243. Fatin Najiha February 2, 2013 at 12:10 pm - Reply

    CAMNE NAK MASUK.

  244. Haffiz Azriq February 3, 2013 at 9:59 am - Reply

    Mcm mane nk masuk gerak geri gasing ye abang zoey saya nk masuk lah……Saya nk menang hadiah………nanti abang zoey call saya eh ……ni no tel saya 016-3435697…………

  245. Nurhana binti Khairol Azhar February 9, 2013 at 12:47 pm - Reply

    saya nak masuk ,macam mana gerak geri gasing . Bagi tahulah macam mana

  246. Nur nadia February 13, 2013 at 9:13 am - Reply

    abg zoey macam ne nk masuk gerak geri gasing.abg zoey macam ne nk daftar?

  247. Nur nadia February 13, 2013 at 9:17 am - Reply

    ni nadia lagi kalau abg zoey nak saya memasuki gerak geri gasing telefon no.ni 0129480711 tolang saya sangat

  248. panirselvi March 1, 2013 at 10:15 pm - Reply

    macam mane saye nak masuk kan anak saya ker gerak geri gasing yee kalau nak kalau zoe nak kol boleh kol 0173939214 panirselvi

  249. amirun azwan March 2, 2013 at 5:32 pm - Reply

    abang zoey saya nak masuk peraduan gerak geri gasing ini boleh lah………~~

  250. nur shamiera shafikah March 10, 2013 at 6:39 pm - Reply

    abang zoey &mat kacau boleh tak saya &adik sayamemasuki “GERA GERI GASING”boleh tak saya nak borang untuk memasuki “GERA GERI GASING”

  251. nur aqilah mardhiah bt mahmud March 23, 2013 at 2:24 pm - Reply

    macam mane nak masuk?

  252. nur naqibah nusrah March 24, 2013 at 9:40 pm - Reply

    Saya juga ingin masuk gerak geri gasing.
    Tapi macam mana nak masuk?

  253. nuarlaya iman March 26, 2013 at 9:34 am - Reply

    saya suka tengok gerak gering gasing walaupun saya tak dapat masik

  254. Muhammad Iqhwan March 27, 2013 at 8:16 am - Reply

    abang zoey saya nak nombor telefon abang zoey boleh tak

  255. ammar dan hazeeqq March 27, 2013 at 2:13 pm - Reply

    kami nak masuk gerak geri gasing

  256. Danieal March 29, 2013 at 3:19 pm - Reply

    abg zoey macam mana nak ambil borang

  257. aiem April 18, 2013 at 2:29 pm - Reply

    saya nak masuk gegak geri gasing……nampak cam best je

  258. ahmad naufal April 20, 2013 at 3:04 pm - Reply

    saya suka masuk kerana mendapat banyak hadiah

  259. Fadzlina April 20, 2013 at 7:27 pm - Reply

    tumpang tanya,macam mane nak masuk ye?

  260. Fadzlina April 20, 2013 at 7:28 pm - Reply

    :D

  261. fatin nasuha April 26, 2013 at 9:32 pm - Reply

    ASSALAMUALAIKUM abg zoey cam ner nk masuk gerak geri gasing.

  262. sherina elsie fidilis May 7, 2013 at 6:59 pm - Reply

    abang zoey mcm mna nak dpt borang GERAK GERI GASING sya nak…..

  263. Rohana Azmi May 10, 2013 at 2:41 am - Reply

    macam mana ingin masuk ya….

    • fira comel June 7, 2013 at 12:56 pm - Reply

      kena daftarlah ~rohana azmi ~

  264. Azhar Paqer May 11, 2013 at 12:35 pm - Reply

    macam mana nak daftar masuk gera geri gasing.
    kita orang dah tak sabar nak masuk.

  265. Azhar Paqer May 11, 2013 at 12:38 pm - Reply

    macam mana nak masuk gerak geri gasing.
    kita orang tak sabar nak masuk.

  266. nuraleya natasha bt ridhuan June 5, 2013 at 5:13 pm - Reply

    abg zoey macam mana nak masuk gerak geri gasing ha.

  267. nuraleya natasha bt ridhuan June 5, 2013 at 5:25 pm - Reply

    hai tak kenal ke saya ………………:)

  268. niena sarah June 5, 2013 at 5:31 pm - Reply

    kenal sngat ko kan sedara aku tasha

  269. nuraleya natasha bt ridhuan June 5, 2013 at 5:34 pm - Reply

    ~hahahahahahahhaa aku ni ada saudara jagan lah marah tau senyum sikit :)

    • fira comel June 7, 2013 at 12:55 pm - Reply

      adik fira tak marah :) senyum selalu je >3hahahah.bergurau jelah . 1 ~nuraleya natasha~~~~

  270. niena sarah June 5, 2013 at 5:39 pm - Reply

    balas lah

  271. niena sarah June 6, 2013 at 1:55 pm - Reply

    dah senyum dah hahahahahah :(

  272. fira comel June 6, 2013 at 2:10 pm - Reply

    haii kawan2 kawan jom masuk gerak geri gasing :)

  273. niena sarah June 6, 2013 at 2:12 pm - Reply

    fira comel jom masuk sama2 nak tak?ha?

  274. fira comel June 6, 2013 at 2:14 pm - Reply

    nak nak nak nak .jom sarah masuk .entah lah saya kena fikir dulu .

  275. niena sarah June 6, 2013 at 2:16 pm - Reply

    ok . kakak pun kena fikirkan dulu ye .~FIRA COMEL~hehehehe.

  276. fira comel June 7, 2013 at 12:51 pm - Reply

    ok,kakak .

  277. niena sarah June 7, 2013 at 1:03 pm - Reply

    sama2. fira comel ,cakap tu baik2 lah tasha naik angin baru tahu !!!!!!!…..^ ^hahahah

  278. OHH AYA June 8, 2013 at 11:45 am - Reply

    Best nya masuk gerak geri gasing

  279. OHH AYA June 8, 2013 at 11:51 am - Reply

    ceh yang masuk tu tergedik -gedik

  280. aleya natasha June 9, 2013 at 4:30 pm - Reply

    Boleh saya sertai gerak gerri gasing.

  281. aleya natasha June 9, 2013 at 4:33 pm - Reply

    Mcm mana nak daftar gerakgeri gasing.
    Nak masuk ni.

  282. nazihah June 18, 2013 at 4:36 pm - Reply

    abang zoey macam mane nk daftar gerak geri gasing

  283. Fatin Nasuha June 18, 2013 at 4:41 pm - Reply

    abang zoey saya nak masuk gerak geri gasing dengan kawan saya : )

  284. Nasuha June 18, 2013 at 5:06 pm - Reply

    abang zoey boleh saya masuk gerak geri gasing. : )

  285. Nasuha June 18, 2013 at 5:07 pm - Reply

    : )

  286. niena sarah June 21, 2013 at 1:59 pm - Reply

    hahaha perasan ~ nuraleya tasha ~ :)

  287. adira husna June 23, 2013 at 4:29 pm - Reply

    abang zoey saya minat sangat gerak geri gasing abang bagi la saya masuk ye tak sabar

  288. RABIATUL June 25, 2013 at 8:44 pm - Reply

    MACAM MANA NAK DAFTAR

  289. balqis dan damia July 18, 2013 at 4:19 pm - Reply

    macam mana ingin dapat borang,saya nak sangat masuk peraduan gerak geri gasing .

  290. Farihin Bin Batika September 25, 2013 at 2:48 pm - Reply

    abang Zoey boleh tak saya masuk

  291. siti jumainah September 30, 2013 at 12:16 pm - Reply

    saya nak masuk sangak tapa tak tahu

  292. Norshafika Zambri October 17, 2013 at 5:33 am - Reply

    saya nak masuk juga..

Leave A Response »